Ecommerce – tych błędów się wystrzegaj!
Przemyślany pomysł na e-sklep, szeroki wybór produktów i konkurencyjne ceny – co może pójść nie tak? Niestety, nieraz zdarza się, że pozor..
Customer experience w branży ecommerce
Budowanie pozytywnych relacji z klientem bywa niedoceniane przez wiele firm, a przecież doświadczenia konsumentów wpływają na biznes, niez..
„DDD”, czyli Dzień Darmowej Dostawy – czy to się opłaca?
Dzień Darmowej Dostawy to akcja mająca na celu zachęcić osoby do zrobienia zakupów przez Internet. Jak się okazuje, zyskują na tym nie tyl..
Ciekawe kampanie o tematyce zwierzęcej
Zdaniem marketingowców wszystko da się sprzedać – w tym także idee. Dlatego też różne organizacje prześcigają się w tworzeniu kampanii, kt..
Sposoby na zwiększenie skuteczności landing page’a
Landing page jest stroną docelową, na którą przenoszeni są użytkownicy po kliknięciu w banner, link sponsorowany, lub też inną formę rekla..
Trendy w płatnościach ecommerce w roku 2016
Zakupy internetowe są dziś czymś powszechnym. Specjaliści z branży ecommerce wyróżnili kilka trendów w płatnościach, które będą dominowały..
Sprzedaż w Internecie – wskazówki dla początkujących
Dynamiczny rozwój branży ecommerce spowodowany jest coraz większym zainteresowaniem społeczeństwa zakupami przez Internet. Jeszcze paręnaś..
Korzyści z RWD w branży ecommerce
Z roku na rok częstotliwość dokonywania zakupów internetowych przez urządzenia mobilne stale rośnie. Ogromny wpływ na ten trend ma technol..
„Porzucony koszyk” w e-sklepach – jakie są jego przyczyny?
Czy wiesz, że blisko 70% klientów porzuca koszyk i ostatecznie rezygnuje z dokonania zakupu? Zjawisko to staje się plagą w branży ecommerc..
Jak zrobić profesjonalne zdjęcia do sklepu internetowego?
Promocja w Internecie to dziś podstawa. Klienci często kupują oczami, dlatego też profesjonalnie wyglądające fotografie produktów są tak i..