Na co uważać kupując przez Internet?
Kupowanie przez Internet jest wygodne – pozwala zaoszczędzić czas, którego przy dzisiejszym trybie życia jest niewiele, a dodatkowo wybran..
Personalizacja treści w Internecie
Do głównych celów komunikacji marketingowej należy sprzedaż oraz budowanie długofalowych relacji, między marką, a klientem. Dziś często od..
Sposoby na zwiększenie konwersji w e-sklepie
Każdy właściciel e-sklepu dąży do zwiększenia sprzedaży. Wysoka konwersja w branży ecommerce stanowi jeden z ważniejszych czynników, które..
Content marketing – z czym to się je?
Głównym założeniem content marketingu jest przyciąganie jak największej liczby odbiorców za pomocą treści. I to nie byle jakiej – treść ta..
Kampanie online – co warto wiedzieć?
Internet jest medium, które cieszy się niesłabnącą popularnością. Dlatego też jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych w procesi..
Strona mobilna a responsywna
Często zdarza się, że obie nazwy są używane zamiennie, lecz jest to błąd. Patrząc pod kątem funkcjonalności stron oraz sposobu, w jaki str..
Najczęstsze zapytania Google w 2015 roku
Koniec starego roku i początek nowego, to zazwyczaj moment na podsumowanie ostatnich 12 miesięcy. Tak też zrobiła firma Google, która, jak..
Usability sklepów internetowych
Zakupy przez Internet są wygodną alternatywą do tradycyjnego chodzenia po sklepach. Jest to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale także pozwa..
Carpooling, czyli metoda na tanie podróżowanie
Wiele osób poszukuje rozwiązania na zmniejszenie kosztów podróży przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Mimo że w Stanach Zjednoczonych ca..
Jakie trendy królowały w projektowaniu stron www w 2015 roku?
Każdego roku możemy zaobserwować zmiany w modzie. Bez względu na to czy mówimy o ubraniach, architekturze czy brandingu. Przyglądając się ..