Online marketing
Category5 prostych sposobów, dzięki którym zwiększysz sprzedaż na facebooku
Wiele lokalnych firm zaczynając swój social marketing ma problemy z wyborem strategii, dzięki którym zwiększy pozyskiwanie klientów oraz w..
Czym jest eyetracking i jakie ma znaczenie
Nikt nie lubi być oszukiwany, prawda jest jednak bardzo smutna, dzieje się to niemal cały czas. Nie możemy mieć jednak o to do nikogo pret..
4 powody dla których powinieneś prowadzić bloga biznesowego
Każdy często zadaje pytanie, czy w dobie wszechobecnych social media posiadanie bloga firmowego nadal ma sens. Uważam, że dla małych firm ..
Lejek zakupowy – Droga klienta do zakupu
Lejek zakupowy to dość popularne określenie ścieżki zakupowej jaką musi pokonać klient aby zakupić produkt. Zaczyna się od momentu otrzyma..
Jak szybko produkować grafiki do publikacji
Publikując atrakcyjne treści często zapominamy jak ważne jest dobranie odpowiednich zdjęć. Jeżeli zlecamy pracę grafikowi to nasz problem ..
Rola przycisku CTA w landing page’u
Samo stworzenie landing page’a nie jest trudne, lecz zaprojektowanie takiej strony, która będzie miała przełożenie na zysk może stanowić n..
Sposoby na zwiększenie skuteczności landing page’a
Landing page jest stroną docelową, na którą przenoszeni są użytkownicy po kliknięciu w banner, link sponsorowany, lub też inną formę rekla..
Sprzedaż w Internecie – wskazówki dla początkujących
Dynamiczny rozwój branży ecommerce spowodowany jest coraz większym zainteresowaniem społeczeństwa zakupami przez Internet. Jeszcze paręnaś..
Content marketing – z czym to się je?
Głównym założeniem content marketingu jest przyciąganie jak największej liczby odbiorców za pomocą treści. I to nie byle jakiej – treść ta..
Kampanie online – co warto wiedzieć?
Internet jest medium, które cieszy się niesłabnącą popularnością. Dlatego też jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych w procesi..