Kampanie digitalowe

Potrzebujesz wydajnego planu działań marketingowych w internecie? Nasi specjaliści chętnie się tym dla Ciebie zajmą- skutecznie, szybko i profesjonalnie.

e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Oferta

To co nas wyróżnia to umiejętność oszacowania wyników kampanii.

Analiza, planowanie, dobór mediów, doradztwo strategiczne

Planowanie kampanii zajmuje nam od 1-2 tygodni. Klient otrzymuje od nas opracowanie obejmujące analizę grup docelowych, insighty, dobrane do grup docelowych punkty styku, rekomendacje mediów oraz media plan. Estymujemy wyniki kampanii w oparciu o dotychczasowe doświadczenie oraz analizy wykonywane dostępnymi narzędziami online.

Sprawdzone narzędzia komunikacji i promocji

W zależności od specyfiki branży Klienta dobieramy optymalny mix narzędzi: m.in. SEO (pozycjonowanie w wynikach naturalnych), kampanie Adwords (linki i GDN), kampanie na YT i innych portalach video, kampanie na Facebook i Instagram z przekierowaniem do www, kampanie w sieciach RTB i na portalach, współpracę z blogerami i influencerami. Raporty z wyników kampanii prezentujemy w okresach tygodniowych i miesięcznych.

Projektowanie konceptu kampanii oraz nośników

Dobra kreacja do 50% sukcesu każdej kampanii graficznej. Nasz dział kreacji – graficy i copywriterzy przygotowują najpierw spójny koncept kreatywny kampanii, później przeformatowują wstępne projekty na docelowe nośniki.

Stworzenie obecności Twojej marki w mediach społecznościowych

Dobieramy optymalne media dla Twojej marki, tworzymy content początkowy i strategię, która zaangażuje Twoich Klientów. Media społecznościowe to doskonałe narzędzia dotarcia do ściśle sprecyzowanych użytkowników.

Content marketing, który sprzedaje

Piszemy artykuły na blogi, tworzymy poradniki, budujemy artykuły i scenariusze. Zgodnie z ubiegłorocznymi badaniami ponad 77% contentu w internecie to video. U nas możesz liczyć na kompleksowe podejście – treści, sesje zdjęciowe i video będą idealnie dopasowane do Twojej kampanii.

Nasze kampanie

Zobacz wybrane przykłady prowadzonych przez nas kampanii. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej i poznać nasze referencje umów się z nami na spotkanie.

E-commerce Kampanie digitalowe Strony korporacyjne Strony promocyjne

Proces realizacji kampanii

01

Określenie celów i założeń

Planowanie kampanii rozpoczyna się od wypełnienia przez Klienta briefu, czyli krótkiej ankiety, w której opisuje założenia kampanii, cele, grupy docelowe, konkurentów. Na tym etapie wspólnie z Klientem zastanawiamy się, czy ma być to kampania wizerunkowa czy sprzedażowa. Często na tym etapie organizujemy 1-2 spotkania warsztatowe z Klientem.

02

Analiza konkurentów

Przed wyborem mediów oraz aktywności w prowadzonej kampanii przeprowadzamy analizę komunikacji marek konkurentów pod kątem planowej kampanii. Intensywność działań konkurentów wpływa na estymacje wyników oraz wielkość budżetu jakim powinien dysponować Klient.

03

Opracowanie mediaplanu i budżetu

Kampania digitalowa jest praktycznie w 100% mierzalna w przeciwieństwie do innych działań (np. outdooru czy TV). Dlatego już na etapie mediaplanu możemy zaprognozować wyniki i prezentujemy je w mediaplanie. Klient powinien na etapie briefu określić budżet, którym dysponuje lub określić cele sprzedażowe jakie chce osiągnąć.

04

Koncepcja kreatywna

Kreacja to temat zawsze subiektywny, dlatego często mówimy, że nie musi podobać się ani nam ani naszemu Klientowi ważne, aby trafiała do grupy docelowej. Na etapie tworzenia koncepcji kampanii proponujemy 2-3 koncepty. Dopiero później przekładane są one na używane w kampanii nośniki.

05

Przygotowanie bazy kampanii

Na tym etapie prac często wykonujemy działania, które mają polepszyć efektywność kampanii. Np. zmieniamy sposób prezentacji produktu na stronie, dodajemy konfiguratory, przebudowujemy strony główne, uruchamiamy landing pages, rebrandujemy profile społecznościowe. Również na tym etapie projektujemy wszystkie nośniki, produkujemy spoty oraz piszemy treści artykułów. W zależności od stopnia skomplikowania kampanii etap ten może trwać od tygodnia do nawet miesiąca.

06

Konfiguracja

Początkowa konfiguracja kampanii to odpowiednie ustawienie kont, ustawienie wskaźników umożliwiających badanie efektywności poszczególnych kreacji, opomiarowanie przycisków oraz formularzy. Etap konfiguracji kampanii to kluczowy moment przed startem kampanii.

07

Raportowanie i optymalizacja

Przy wszystkich kampaniach zalecamy przeprowadzenie pilotażu (wyjątkiem są sytuacje, w których przejmujemy od Klienta prowadzone wcześniej kampanie i otrzymujemy dane historyczne z poziomu narzędzi monitorujących). Pilotaż prowadzimy w celu sprawdzenia założeń kampanii na ograniczonym budżecie i w określonym czasie. Dzięki temu oszczędzamy budżet i uzyskujemy lepsze efekty w dalszej części kampanii. Wszystkie wyniki kampanii dostępne są online, a raporty sporządzane w zależności od wielkości kampanii raz na tydzień lub raz na miesiąc. Z doświadczenia wiemy, że kluczowe jest po prostu codzienne dbanie o wyniki kampanii.

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 722 030 040

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

eFresh Sp. z o.o.
NIP: 782 241 32 81
KRS: 0000291087
REGON: 300563219
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

    Wyślij zapytanie

    Załącz brief

    (Załączenie briefu nie jest obowiązkowe.)


    * wymagane pola formularza