e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Invi Med

kampania klinik leczenia niepłodności

Zadania:
Cel ilościowy – zrealizować określoną w planie sprzedaży ilość wizyt kwalifikacyjnych oraz przyrost sprzedaży o 10% w ciągu 2 miesięcy.

Przygotowanie kampanii:
W ramach prac przygotowawczych zaprojektowaliśmy nowy branding marki zachowując nazwę oraz dotychczasowy logotyp. Powstał pełen pakiet dokumentów dla Pacjenta m.in. karta Pacjenta, pakiet ulotek produktowych, katalogi informacyjny oraz akcydensy.

Strona www:
W ramach przygotowań do kampanii uruchomiliśmy profil FB oraz landing page o unikalnej strukturze dedykowany do obsługi kampanii. Serwis poza dużą ilością podstron o charakterze poradnikowym posiadał również „moduł diagnostyczny”. Odpowiadając na kilka pytań użytkownik otrzymywał informacje medyczne dopasowane do jego potrzeb.

Kampania pilotażowa:
Kampania pilotażowa trwała tylko 7 dni i jej celem było sprawdzenie skuteczności poszczególnych mediów w 5 miastach objętych kampanią.

Kampania prosprzedażowa:
Kampania trwała 2 miesiące. Prowadziliśmy ją wykorzystując dostępne nośniki Google, FB, YouTube oraz reklamy na portalach parentingowych. Ogromną skutecznością wykazały się działania na Facebooku, gdzie przy zaangażowaniu 10% całości budżetu udało się wygenerować 35% wszystkich zapytań w kampanii.

Wyniki:

126.382.161 kontaktów z reklamą w grupie docelowej
224.578 kliknięć w kampanii
184.322 UU w trakcie kampanii
9.500 fanów w ciągu 2 miesięcy, ponad 35% leadów sprzedażowych z Facebooka
Cele sprzedażowe przekroczone o 17,8%

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 61 854 20 60

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań: ul. Wielka 18/9

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań
NIP: 782 241 32 81

Wyślij zapytanie

Dane kontaktowe

* wymagane pola formularza[recaptcha class:captcha]