Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
kampania sieci telefonii komórkowej
Zadania:
Cel wizerunkowy – osiągnąć w krótkim okresie czasu możliwie największą rozpoznawalność marki w grupie docelowej 30-45 lat
Cel ilościowy – zrealizować określoną ilość kontaktów (wysłane zapytania ofertowe, kontakty telefoniczne, zamówienia rozmów, transakcje w e-sklepie)
Przygotowanie kampanii:
W ramach prac przygotowawczych powstał całkowicie nowy branding – nowa nazwa, znak graficzny, opakowanie karty SIM, materiały do punktów partnerskich. Równocześnie wdrażana była platforma eCommerce zintegrowana z systemem ERP Operatora (patrz portfolio eCommerce) oraz uruchamiany profil Facebook marki.
Kampania pilotażowa:
Kampania pilotażowa trwała 1 miesiąc i pozwoliła zweryfikować założenia wskaźnikowe przyjęte na etapie planowania (m.in. poziom CPC oraz CTR dla poszczególnych aktywności w kampanii). Na tym etapie skoncentrowaliśmy działania na Google i FB.
Kampania launch marki:
Launch marki trwał 2,5 miesiąca i został poszerzony w stosunku do kampanii pilotażowej o działania w mediach online rolniczych, współpracę z blogerami, kampanię na portalach video oraz działania PR w mediach lifestylowych.
Kampania mundial:
Kampania mundialowa była niezwykle intensywna. Wykorzystaliśmy w niej ekspozycję video w CDA.pl oraz TVP VOD. Ponadto byliśmy bardzo intensywnie obecni w mediach specjalistycznych.
Wyniki:
435.000 UU użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.otvarta.pl w ciągu pierwszych 5 miesięcy kampanii,
340.000 danych użytkowników w bazach remarketingowych.
Skontaktuj się z nami
Poznań
+48 722 030 040
Warszawa
+48 22 223 66 32
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
eFresh Sp. z o.o.
NIP: 782 241 32 81
KRS: 0000291087
REGON: 300563219
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań