e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Otvarta

kampania sieci telefonii komórkowej

Zadania:
Cel wizerunkowy – osiągnąć w krótkim okresie czasu możliwie największą rozpoznawalność marki w grupie docelowej 30-45 lat
Cel ilościowy – zrealizować określoną ilość kontaktów (wysłane zapytania ofertowe, kontakty telefoniczne, zamówienia rozmów, transakcje w e-sklepie)

 

 

 

Przygotowanie kampanii:
W ramach prac przygotowawczych powstał całkowicie nowy branding – nowa nazwa, znak graficzny, opakowanie karty SIM, materiały do punktów partnerskich. Równocześnie wdrażana była platforma eCommerce zintegrowana z systemem ERP Operatora (patrz portfolio eCommerce) oraz uruchamiany profil Facebook marki.

Kampania pilotażowa:
Kampania pilotażowa trwała 1 miesiąc i pozwoliła zweryfikować założenia wskaźnikowe przyjęte na etapie planowania (m.in. poziom CPC oraz CTR dla poszczególnych aktywności w kampanii). Na tym etapie skoncentrowaliśmy działania na Google i FB.

Kampania launch marki:
Launch marki trwał 2,5 miesiąca i został poszerzony w stosunku do kampanii pilotażowej o działania w mediach online rolniczych, współpracę z blogerami, kampanię na portalach video oraz działania PR w mediach lifestylowych.

Kampania mundial:
Kampania mundialowa była niezwykle intensywna. Wykorzystaliśmy w niej ekspozycję video w CDA.pl oraz TVP VOD. Ponadto byliśmy bardzo intensywnie obecni w mediach specjalistycznych.

Wyniki:
435.000 UU użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.otvarta.pl w ciągu pierwszych 5 miesięcy kampanii
340.000 danych użytkowników w bazach remarketingowych

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 723 050 040

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań: Grunwaldzka 52

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

Grunwaldzka 52
60-311 Poznań
NIP: 782 241 32 81

Wyślij zapytanie

Dane kontaktowe

* wymagane pola formularza[recaptcha class:captcha]