E-commerce
projek­towanie i tworzenie sklepów inter­neto­wych

Specjalizujemy się w profesjonalnej realizacji projektów e-commerce od koncepcji funkcjowania sklepu po kampanię promującą sprzedaż. Tworząc sklepy interentowe dopasowujemy technologię do potrzeb naszych Klientów.

e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Rodzaje e-commerce

Projekty e-sklepów i platform eCommerce dzielimy na 3 rodzaje w zależności od ilości produktów i stopnia skomplikowania.

MAŁY E-COMMERCE
(1-100 PRODUKTÓW)

Małym sklepem najczęściej nazywamy rozwiązania typu B2C (zakup bezpośredni przez konsumenta). Zazwyczaj można taki sklep zaliczyć do jednej z grup: sprzedaży produktów typu hand-made, sprzedaży produktów o małej ilości wariantów lub strony www promującej produkt z funkcjonalnością zakupów online. Tego typu rozwiązanie, szczególnie na początku przygody eCommerce warto wdrożyć w oparciu o zakupiony wcześniej gotowy szablon jednej z platform sprzedażowych.

ŚREDNI E-COMMERCE
(100-1000 PRODUKTÓW)

E-sklepy tej wielkości zazwyczaj charakteryzują się rozbudowanymi funkcjonalnościami prezentacji produktu (np. konfiguratory), działań promocyjnych (np. integracje z systemami Marketing Automation ) czy wymiany informacji (np. integracje z systemami ERP). W średnich eCommercach kluczowe jest pozostawienie możliwości rozwoju na przyszłość.

DUŻE ROZWIĄZANIA E-COMMERCE
(+1000 PRODUKTÓW)

Najczęściej są to rozbudowane pod względem funkcjonalnym i contentowym platformy. Rozwiązania, które stosujemy sprawdzają się zarówno dla segmentów B2B jak i B2C. Często systemy te wymagają bardzo zaawansowanych backendów, czyli paneli administrowania (np. z podziałem na wiele ról, dostępnych w wielu językach).

Nasze rekomendacje

Na bazie zgromadzonej wiedzy potrafimy zarekomendować i dostosować technologię do wymagań biznesowych praktycznie każdego Klienta.

Mały e-commerce
(1 -100 produktów)

Jeżeli poszukujesz prostego e-sklepu lub jesteś na początku drogi w sprzedaży online to będzie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Nasze rekomendacje:

Gotowy szablon WooCommerce z CMS Wordpress
Rekomendujemy szczególnie tym, którzy rozpoczynają przygodę z eCommerce. Można znaleźć szablon tzw. „skórkę”, która wizualnie będzie atrakcyjna i spełni podstawowe funkcje sprzedażowe.

+ niskie koszty wdrożenia
+ szybkość przygotowania esklepu
+ prosty system obsługi CMS
+ niski koszt utrzymania

- małe możliwości brandingowe
- praktycznie brak możliwości dostosowania funkcji pod indywidualne wymagania Klienta
- małe możliwości rozwoju funkcji sklepu w przyszłości
- niskie bezpieczeństwo

Indywidualny projekt i konfiguracja WooComerce
Rozwiązanie warte rozważenia dla tych którzy wymagają od e-sklepu więcej i chcą wyróżnić się od innych. Idealne zbilansowanie funkcjonalności oraz kosztów.

+ duże możliwości brandingowe
+ prosty system obsługi CMS WordPress
+ duża ilość modułów opensourcowych
+ szerokie możliwości rozbudowy

- ograniczone możliwości budowania konfiguratorów produktów
- małe możliwości zastosowania inteligentnych rozwiązań
- ograniczona ilość produktów ze względu na wydajność silnika
- niskie bezpieczeństwo

Średni e-commerce
(100 -1000 produktów)

Jeśli masz unikalne oczekiwania dotyczące funkcjonalności Twojego sklepu to będzie dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Nasze rekomendacje:

Indywidualne wdrożenie oparte o Magento
Rozwiązanie skrojone dla średnich e-commerce o dużej ilości produktów oraz zaawansowanych funkcjach. Idealne dla wymagającego Klienta, posiadającego rozbudowaną strukturę redaktorów i administratorów eSklepu.

+ duże możliwości brandingowe
+ wysoka stabilność systemu
+ łatwość integracji
+ szerokie możliwości rozbudowy

- niewielka ilość podmiotów wdrażających na rynku
- słaby CMS
- wysoka krzywa uczenia się (tj. naprawdę dobrzy w Magento są specjaliści z wieloletnim doświadczeniem); wpływa to na wysokie koszty wdrożenia

Indywidualne wdrożenie oparte o autorski eCommerce eFresh
Bazując na naszym systemie CMS oraz eCommerce jesteśmy w stanie wdrożyć rozbudowane konfiguratory, intuicyjne menu oraz skomplikowane struktury kategorii produktów. Nasz system jest wydajny i szybki.

+ nieograniczone możliwości brandingowe i funkcjonalne
+ wysoka stabilność systemu
+ łatwość integracji
+ szerokie możliwości rozbudowy
+ elastyczność systemu
+ pełna dokumentacja
+ duża ilość podmiotów operująca na framework Symfony
+ bardzo wysokie bezpieczeństwo

- cena porównywalna z wdrożeniem na Magento

Duży e-commerce
(+1000 produktów)

Dedykowane rozwiązania zarówno dla konsumentów jak i użytkowników biznesowych o zaawansowanych funkcjonalnościach oraz modułach.

Nasze rekomendacje:

E-commerce niestandardowy o dużych możliwościach
Rozwiązanie dedykowane zarówno dla platform B2B jak i B2C. Kluczowy jest proces doradczy umożliwiający wypracowanie optymalnych funkcji. Zazwyczaj tego typu systemy posiadają wiele niestandardowych integracji nastawione są na nietypowy model sprzedażowy. Pełna możliwość personalizacji sprawia że zarówno Backend (część administracyjna) jak i Frontend (część widoczna dla użytkownika) będą idealnie skrojone do potrzeb użytkowników końcowych.

+ wysoka automatyzacja procesów
+ liczne integracje np. z systemami księgowymi, magazynowymi, bazami zewnętrznymi, systemami logistycznymi, systemami ERP i CRM
+ pełna personalizacja brandingowa
+ wysoka elastyczność w rozbudowie systemu
+ bardzo wysoki poziom zabezpieczeń
+ wysoka stabilność
+ duża szybkość działania

- cena wdrożenia
- czas wdrożenia min. 6 miesięcy
- konieczność stworzenia dokumentacji

Proces wdrożenia e-sklepu

01

Analiza potrzeb klienta

Na początkowym etapie współpracy skupiamy się na zrozumieniu specyfiki biznesu Klienta oraz jego wymagań. Równocześnie inspirujemy Klientów pokazując zebrane z całego świata funkcjonalności dopasowane do ich potrzeb. Efektem tego etapu jest opis oczekiwań Klienta i specyfikacja funkcjonalna.

02

Prototypowanie esklepu

Nasi Klienci otrzymują klikalny prototyp, który umożliwia im zrozumienie jak będzie działała strona. Zazwyczaj przygotowujemy go albo w programie AXURE albo UX Pin. Dzięki temu rozwiązaniu Klient zapoznaje się ze strukturą strony, rozkładem jej treści, buttonów oraz może poznać proponowane funkcje na backendzie (czyli z punktu widzenia Administratora). Na tym poziomie wyeliminujemy większość wątpliwości związanych z rozmieszczeniem treści w e-sklepie. Makieta stanowi podstawę dalszych prac nad eCommerce i stanowi załącznik do umowy.

03

Dedykowany projekt graficzny

Najpierw projektujemy stronę główną, przykładowe 2-3 podstrony oraz wersję mobilną – zazwyczaj w 2 liniach graficznych do wyboru przez Klienta. Każdy projekt traktujemy indywidualnie – bazujemy na koncepcji marki, stosujemy się do wytycznych brandingowych, poszukujemy ciekawych pomysłów kreatywnych. Projektując sklepu internetowy pamiętamy oczywiście o zasadach User Experience – sprawia to, że serwis www jest przejrzysty i funkcjonalny, a klienci są w stanie poruszać się po nim intuicyjnie i sprawnie. Ułatwia to zakupy on-line, sprawia, że są przyjemniejsze, co przekłada się na konwersję i zyski dla sprzedającego.

04

Frontend i Backend

Po akceptacji projektów graficznych kluczowych widoków przystępujemy do przygotowania HMTL frontendu (tzw. „cięcie HTML”), czyli widoków animowanych z punktu widzenia użytkownika. Na tym etapie Klient ma możliwość wprowadzania zmian i dokonywania korekt. Potem następuje proces przygotowania części backendu – wdrożony zostaje silnik e-sklepu, wykonane specyficzne funkcjonalności i integracje oraz przygotowanie części administracyjnej.

05

Content oraz optymalizacje pod SEO

Przed uruchomieniem sklepu kluczowe jest wypełnienie go dobrym contentem (zdjęciami z prawidłowymi opisami, treściami, tagami, video, poradnikami). W e-commerce to nierzadko trudny i skomplikowany proces tworzenia, wymagający nakładu pracy i doświadczenia. Oferujemy Klientom stworzenie i wprowadzenie do e-sklepu treści przystosowanych do wymagań wyszukiwarek. Nasze e-sklepy dostosowane są do wymogów SEO, instalujemy system opomiarowania (np. Google Analytics), konfigurujemy niestandardowe raporty oraz ścieżki konwersji. Integrujemy również sklep z Google AdWords lub innymi systemami reklamowymi i konfigurujemy system kopii zapasowych. Następnie, zabezpieczamy sklep przed próbami włamania, a na życzenie Klienta przeprowadzamy testy bezpieczeństwa z firmą zewnętrzną.

06

Testy wydajności, szkolenie i uruchomienie

Gdy mamy już gotowy e-sklep w wersji BETA nadchodzi czas testowania – wspólnie z Klientem weryfikujemy wprowadzone treści, szybkość działania e-sklepu oraz niezawodność integracji. Teraz możemy już przeprowadzić szkolenie dla administratorów e-sklepu, aby platforma nie miała przed nimi żadnych tajemnic oraz udostępniamy Klientowi dokumentację techniczną dotyczącą m.in. panelu zarządzania treścią i asortymentem e-sklepu.

07

Usługi serwisowe i rozwój eCommerce

W ramach stałej współpracy z Klientem, zapewniamy sprawne działanie e-sklepu bez zakłóceń i przerw (m.in. konserwacja wtyczek, kontrole bezpieczeństwa, kontrole baz danych i działania serwera). Tworzymy na potrzeby Klienta testy automatyczne oraz przeprowadzamy okresowe testy manualne. Raz na kwartał rekomendujemy jakie można wprowadzić nowości i udoskonalenia.

08

Obsługa marketingowa e-sklepu

Doradzamy wybranie Partnera do prowadzenia działań pozycjonujących e-sklep oraz promujących w digitalu na początku tworzenia e-sklepu. Dzięki temu rozwiązania technologiczne e-sklepu będą dostosowane do wytycznych firmy, która będzie prowadziła promocję. My również oferujemy kompleksową obsługę w tym zakresie tj. SEO i prowadzenie obsługi promocyjnej e-sklepu (zobacz Kampanie digitalowe).

Dzięki naszym usługom otrzymasz funkcjonalny sklep internetowy.

UTWORZENIE PROTOTYPU NA PODSTAWIE
DOGŁĘBNEJ ANALIZY POTRZEB KLIENTA.

NIEPOWTARZALNY PROJEKT GRAFICZNY
STWORZONY WEDŁUG NAJNOWSZYCH TRENDÓW.

SKLEP INTERNETOWY PRZYGOTOWANY
ZGODNIE Z ZASADAMI USER EXPERIENCE.

SKOMPONOWANIE TREŚCI ZGODNYCH Z PROFILEM
SKLEPU ORAZ SZKOLENIE DLA ADMINISTRATORÓW.

OPTYMALIZACJA SEO DLA SKLEPU INTERNETOWEGO,
INTEGRACJA Z GOOGLE ADWORDS.

PRZYSTOSOWANIE DO WYŚWIETLANIA SKLEPU
NA WSZYSTKICH URZĄDZENIACH MOBILNYCH.

ZABEZPIECZENIE SKLEPU PRZED PRÓBĄ
WŁAMANIA, TESTY BEZPIECZEŃSTWA.

URUCHOMIENIE SKLEPU NA WYBRANYM
PRZEZ KLIENTA HOSTINGU.

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 722 030 040

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

eFresh Sp. z o.o.
NIP: 782 241 32 81
KRS: 0000291087
REGON: 300563219
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

    Wyślij zapytanie

    Załącz brief

    (Załączenie briefu nie jest obowiązkowe.)


    * wymagane pola formularza