Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Nestle

kampania marki płatków kukurydzianych

Zadania:
Cel wizerunkowy – uświadomić potrzebę codziennego treningu, ale przede wszystkim zdrowotnych właściwości wprowadzenia do diety płatków Nestle.

Przygotowanie kampanii:
Dla marki Nestle Fitness wdrożyliśmy serwis internetowy oferujący bezpłatne, indywidualnie dobrane diety, stworzone w oparciu o płatki NESTLE FITNESS oraz plany ćwiczeń. Projekt stał się bazą dla rozwijania corocznej akcji „Program 14 dni / Podkreśl swoją linię na lato” i był podstawą do stworzenia realnej korzyści dla konsumentek.

Rozwiązanie oferowało automatyczne, codzienne wysyłki planu diety i ćwiczeń na e-mail. Dawało również możliwość wydrukowania spersonalizowanego 14-dniowego kalendarza z dietą /ćwiczeniami. Całość została uzupełniona funkcjonalnościami społecznościowymi.

Przebieg kampanii:
Program promowany był w TV – TVN, TVP, TVN Style oraz w mediach digitalowych. Wsparcie dla działań wizerunkowych zostało również przygotowane w kanałach trade marketingowych.

Wyniki:
Ponad 400.000 użytkowniczek z grupy docelowej w ciągu roku.
Koncept, po sukcesie w Polsce, został wdrożony w kolejnych 9 krajach w Europie i funkcjonował przez 5 lat.