Inwestycje w ecommerce kluczem w walce z pandemią

Inwestycje w ecommerce kluczem w walce z pandemią


Wiele osób prowadzących lokalny biznes teraz wyrywa sobie włosy z głowy kiedy w czasach dobrobytu na rynku mogli zainwestować w rozwój handlu elektronicznego. Dzisiaj wiemy że Ci, którzy zdecydowali się na ten ruch już jakiś czas temu mogą być nieco bardziej spokojni niż właściciele lokalnych sklepów. Wiele branż jest faworyzowanych jeżeli chodzi o oferowane produkty lub usługi. Co dokładnie kupują ludzie?

Do najchętniej kupowanych produktów w obecnej chwili należą:

  1. Rękawiczki jednorazowe
  2. Urządzenia do robienia chleba
  3. Leki na kaszel
  4. Zupy w konserwach
  5. Ryż, makaron oraz pakowana żywność
  6. Obciążenia do ćwiczeń siłowych!

Branża biurowa oraz turystyczna przechodzą mimo wszystko kryzys, znajdując się wśród najgorzej sprzedających się produktów:

  1. Walizki turystyczne
  2. Teczki biznesowe
  3. Aparaty fotograficzne
  4. Kąpielówki i stroje basenowe
  5. Suknie ślubne oraz garnitury

Szacuje się, że sprzedaż detaliczna online osiągnie oszałamiające 6,5 bln USD do 2023 r. Sektor e-commerce kwitnie. Nawet najwięksi detaliści na świecie starają się nadążyć za bezprecedensowym popytem konsumentów. Ludzie pogodzili się z nową sytuacją życiową, a ich zachowania zakupowe dostosowały się do ich obecnych potrzeb.

Amazon oblężony

Oficjalnie największy na świecie detalista, Amazon ogłosił, że nie jest w stanie nadążyć za popytem konsumentów. W rezultacie opóźni to dostawę przedmiotów nieistotnych lub, w niektórych przypadkach, nie będzie przyjmował zamówień na produkty mało istotne.

 

+ There are no comments

Add yours