Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O Otvarta i naszym zadaniu

    Na zlecenie firmy SATFilm nasza spółka zajmująca się projektami brandingowymi przygotowała strategię i zaprojektowała nową markę sieci telefonii komórkowej Otvarta. Projekt opierał się na infrastrukturze Polkomtel dlatego wymagał opracowania strony www zintegrowanej z systemami wewnętrznymi SATFilm i Polkomtel. Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie strony z funkcjami eCommerce oraz systemem rozliczania Partnerów (autoryzowanych punktów sprzedających karty SIM).

    Zobacz projekt brandingowy:
    https://brand4future.eu/portfolio/otvarta/

    Dokumentacja
    i prace przedwdrożeniowe

    Prace przygotowawcze zostały przeprowadzone metodą warsztatową i objęły:

    eFresh przed warsztatem 1:

    Research konkurentów – w celu określenia ścieżek użytkowników na froncie strony www
    Klient przed warsztatem 1:
    Przygotowanie cenników, opis wymagań dot prezentacji ceny i promocji, opis wymagań dot. Integracji z systemem wewn klienta oraz telefonii komórkowej (dostawcy infrastruktury)

    Warsztat 1. Omówienie dokładne funkcjonalności na stronie wraz z funkcjami specjalnymi (home, logowanie, widok oferty, typy promocji, cenniki, dodatkowe podstrony, mapa autoryzowanych punktów sprzedaży)

    eFresh po warsztacie 1 przygotował:

    1. Lista widoków unikalnych oraz specyficznych funkcji
    2. Opracowanie userflow z perspektywy Kupującego
    3. Budowę API na potrzeby integracji (zamówienia, zgody marketingowe)
    4. Wstępne makiety low-fidelity: home mobile, widok oferty, koszyk, widok profilu i historii
    5. Projekt wstępny graficzny home desktop i mobile

    Warsztat 2 (online). Prezentacja userflow, makiet low- fidelity, koncepcja home
    I tura poprawek i uwag Klienta.
    Krok milowy: pisemne zatwierdzenie listy widoków, userflow, makiet low i projektu graficznego

    Warsztat 3. Omówienie integracji

    1. Analiza integracji – sprawdziliśmy czy oczekiwane integracje nie mają wpływu na zaproponowane rozwiązania graficzne low-fidelity
    2. Opracowaliśmy dokumentację integracji – we współpracy z firmą obsługującą wewnętrzny system Klienta oraz przedstawicielem telefonii komórkowej. Firma zewn. przygotowała API po stronie systemów wewn. klienta , my łączymy się z nimi przez API wystawiane po stronie www
    Dokumentacja systemu do zarządzania abonamentami telefonicznymi dla marki Otvarta

    Makietowanie high-fidelity

    Z uwagi na specyfikę wdrożenia (niewielka ilość widoków użytkownika, bardzo rozbudowane prace backendowe i integracyjne), makietowanie widoków użytkownika nie było czasochłonne i zajęło ok 2 tygodni. Poza widokami Abonentów zaprojektowaliśmy również widoki desktop i mobile dla strefy Partnera czyli programu rozliczeń z autoryzowanymi dystrybutorami.

    Makieta low fidelity dla marki Otvarta
    Makieta high fidelity front dla marki Otvarta
    Makietowanie high fidelity dla marki Otvarta

    Unikalne funkcjonalności

    • Wymiana danych z systemami zarządzania abonentami SatFilm i Polkomtel (rejestracja użytkowników, podpisanie umowy, nadanie nr telefonu, opcje dodatkowe)
    • System rozliczeń prowizyjnych Partnerów wraz z mapą i modułem komunikacji działu obsługi (indywidualne naliczanie warunków prowizyjnych, dokumentacja czyli fv i umowy, statusy płatności)
    • Integracja z call center Otvarta (podgląd rozliczeń, moduł komunikacji z abonentami)
    • Raportowanie biznesowe (informacje dot. ilości abonentów, ilości abonentów pozyskanych przez danego partnera, statusów rozliczeń)
    Strefa partnera - projekt www dla marki Otvarta

    Przygotowanie do publikacji

    Przygotowując stronę www wraz z integracją do publikacji kluczowym zadaniem było właściwe i dokładne przetestowanie funkcji. Sprawdzaliśmy zarówno przepływ informacji pomiędzy stroną www a systemem Polkomtel jak i systemem Klienta.

    W ramach prac przygotowawczych wykonaliśmy:

    • Sprawdzenie poprawności działania wszystkich funkcji (formularze, integracje, logika dynamiczna, zapisywanie w bazach danych)
    • Testy responsywności (mobile, tablet, desktop)
    • Weryfikacja treści: ortografia, linki, metadane, tagi SEO

    Po przygotowaniu środowiska produkcyjnego (LIVE) przeprowadziliśmy migrację strony.

    • Eksport bazy danych i plików ze stagingu
    • Import na serwer produkcyjny
    • Sprawdzenie struktur permalinków
    • Ustawienie certyfikatu SSL + wymuszenie HTTPS
    • Włączenie cache – po przetestowaniu działania strony
    • Optymalizacja prędkości ładowania (minifikacja CSS/JS, lazy loading, optymalizacja obrazów)
    • Dodanie Google Analytics, Google Tag Manager – pod kątem przyszłych kampanii

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.