Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O eCommerce Publicat i naszym wdrożeniu

    Projektując i wdrażając e-sklep dla wiodącego wydawnictwa w Polsce musieliśmy sprostać oczekiwaniom naszego Klienta. Grupa Publicat posiada wiele wydawnictw tematycznych i z jednej strony platforma miała prezentować siłę Grupy, z drugiej być przyjaznym narzędziem zakupowym.

    Prace consultingowe, założenia technologiczne i kluczowe funkcjonalności

    Opis funkcjonalności:

    • rozbudowany katalog książek w podziale na działy, części wydawnictwa oraz autorów
    • centralna hurtownia danych o produktach dla kilkunastu serwisów tematycznych (automatyczna integracja danych katalogowych)
    • system kodów rabatowych

    Dokumentacja przedwdrożeniowa

    Po zakończeniu prac nad dokumentacją wstępną przeprowadziliśmy proces projektowania graficznego dla systemu i aplikacji mobilnej. W efekcie powstało ponad 60 unikalnych widoków gotowych do wdrożenia czyli tzw. makieta high-fidelity.

    Grupa Publicat składa się z kilku wydawnictw co widać na załączonej grafice.

    Integracje zewnętrzne

    – integracja katalogu i sprzedaży z wewnętrznym ERP Klienta
    – implementacja systemów płatności PayU, Przelewy24
    – integracja z systemami logistycznymi Pocztex, Poczta Polska, InPost

    Wdrożenie desktop i mobile

    Prace wdrożeniowe podzielone zostały na 10 sprintów (każdy sprint miała 10 dni roboczych) w tym: 7 dni roboczych zajmowała praca developerów, 4 h testowanie QA testera, poprawki 4 h, testowanie po stronie Klienta 1 dzień. W każdym sprincie planowaliśmy 1 dni na poprawki, w przypadku szybszego wykonania zaczynaliśmy kolejny sprint. Całość wdrożenia wraz z opracowaniem i testowaniem zajęła 5 miesięcy.

    Zarządzanie i kontrola postępów:

    • w systemie Monday.com prowadziliśmy board dostępny dla Klienta i zespołu, w którym kontrolowaliśmy postęp projektu.
    • Klient sprawdzał dany sprint i zwracał uwagi w komentarzach do danego sprintu
    • zamykanie danego sprintu, protokół odbiorczy i rozliczenie prac odbywało się całkowicie zdalnie
    • po zakończeniu wdrożenia całości ok. 5 dni zajęło nam przetestowanie wersji BETA czyli gotowym contentem
    • testowanie przeprowadziliśmy w oparciu o opis tzw. scenariuszy testowych od strony biznesowej przekazane przez Klienta

    Przygotowanie do publikacji eCommerce

    Przed przeniesieniem na LIVE eCommerce przeszedł proces uzupełnienia contentem oraz rygorystycznego testowania.

    • testowanie manualne na środowisku testowym – wykonaliśmy prace testowe wg scenariuszy zakupu przygotowanych przez dział obsługi Publicat
    • testowanie obciążeń – nasz administrator serwerów wykonał testy szybkości i testy obciążeń, również pod kątem wymiany informacji z SAP
    • sprawdzanie cen i ekspozycji produktów
    • po przeniesieniu na live przeprowadziliśmy ponowne testowanie scenariuszowe na LIVE

    List referencyjny

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.