Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O FeuVert i nasze zadanie

    Feu Vert to francuska sieć centrów samochodowych i sklepów motoryzacyjnych z ponad 50-letnim doświadczeniem. Prowadzi sprzedaż akcesoriów i części: opony, akumulatory, oleje, filtry, multimedia i inne (ponad 500 000 SKU) oraz kompleksowy serwis samochodów.

    Rozpoczynając współpracę w 2009 roku zostaliśmy poproszeni o stworzenie Ecommerce dla polskiej części koncernu. Esklep urósł w kilka lat do ponad 20 mln przychodów i kilkuset tysięcy transakcji rocznie. W naszym zakresie zadań było opracowanie i wdrożenie esklepu oraz bieżąca obsługa techniczna i rozwój. Współpraca zakończyła się w 2017 wraz ze sprzedaż całości biznesu w Polsce.

    Proces doradczy
    i rozbudowa funkcjonalności

    Przystępując do prac otrzymaliśmy założenie iż esklep będzie wyłącznie niewielkim esklepem i uzupełnieniem dla bieżącej pracy serwisów. W kolejnych latach prowadziliśmy rozbudowę esklepu w związku z dynamicznym zwiększaniem ilości asortymentu oraz dynamiką rynku. W pracach początkowych w szczególności:

    • omówiliśmy założenia strategiczne i sprzedażowe
    • omówiliśmy drzewka produktowego i specyfikę produktów
    • przeanalizowaliśmy typy i potrzeby person
    • opracowaliśmy listę widoków i funkcjonalności rozwojowych

    Wśród unikalnych funkcjonalności jakie przygotowaliśmy do wdrożenia warto wymienić:

    • Wysyłki realizowane z różnych serwisów w całej Polsce
    • Zaawansowany system zarządzania cennikami dla poszczególnych grup klientów
    • Rozbudowany system promocji czasowych, łączenie produktów w paczki wraz z analityką tych promocji
    • Rozbudowany system publikowania informacji dla użytkowników w postaci pop-up z możliwością ustawiania czasów publikacji, długości wyświetlania oraz „przypisywania” do określonych podstron lub typów produktów

    Analiza integracji
    oraz integracji zewnętrznych

    Integracja z ERP to zawsze duże wyzwanie. Cenniki aktualizowane są na życzenie lub raz dziennie.

    Projektowanie i tworzenie
    klikalnych makiet desktop

    W pierwotnym wdrożeniu zaprojektowaliśmy 21 unikalne widoki desktop oraz 12 ekranów uzupełniających. W ramach dokumentacji przygotowaliśmy najpierw makiety low-fidelity, następnie w pełni klikalne prototypy zarówno widoków użytkownika przed zalogowaniem jak i po zalogowaniu.

    Uzupełnieniem dokumentacji wdrożeniowej była specyfikacja integracji z ERP klienta – przy czym dużą rolę odegrał dział IT Klienta realizując endpointy po stronie ERP.

    Prace wdrożeniowe platformy

    Realizacja platformy trwała ok 5 miesięcy przy czym kluczowym problemem który napotkaliśmy była konieczność zmiany natywnych funkcji koszyka w celu sprostania specyficznym oczekiwaniom Klienta.

    Na potrzeby wdrożenia uruchomiona została testowa wersja ERP, z którą łączyliśmy się integrując ją z naszym środowiskiem testowym.

    Przygotowanie do publikacji

    Przed przeniesieniem na LIVE eCommerce przeszedł proces uzupełnienia contentem oraz rygorystycznego testowania.

    • testowanie manualne na środowisku testowym – wykonaliśmy prace testowe wg scenariuszy zakupu przygotowanych przez dział obsługi
    • testowanie obciążeń – nasz administrator serwerów wykonał testy szybkości i testy obciążeń, również pod kątem wymiany informacji z ERP
    • sprawdzanie cen i ekspozycji produktów
    • po przeniesieniu na live przeprowadziliśmy ponowne testowanie scenariuszowe na LIVE

    Support powdrożeniowy

    Przez ponad 6 lat zapewnialiśmy wsparcie techniczne dla systemu.

    W trakcie prac zachowujemy wysokie standardy kultury pracy i ciągłości wiedzy tj:

    • prace rozwojowe prowadzone są na środowisku testowym 1:1 w stosunku do wersji LIVE zintegrowanej ze środowiskiem testowym ERP
    • wszelkie zmiany graficzne wprowadzane są najpierw na klikalne makiety w Figma tzw master i sprawdzane pod kątem wpływu na UX ecommerce
    • wdrożyliśmy system monitoringu kluczowych funkcji, który co 1 h testuje działanie ecommerce
    • prowadzimy repozytorium kodu

    List referencyjny

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.