Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
Wykorzystanie platformy Magento dla projektowania e-sklepu oraz określenie kosztów z tym związanych nie będzie łatwo sprecyzować. W szczególności, że na cenę wpływa szereg czynników, które w rezultacie będą generowały wysokość kosztów, jakie trzeba będzie przeznaczyć na projekt oraz jego wdrożenie.
Magento jest oprogramowaniem, przeznaczonym do prowadzenia działalności w Internecie. Platformę wyróżnia intuicyjność i pełna kontrola oraz szeroki zakres funkcji. Skrojony pod handel internetowy panel, daje duże możliwości optymalnego dostosowania sklepu w zakresie zarządzania całym procesem sprzedażowym. Szeroki wachlarz narzędzi konfiguracyjnych sprawia, że Magneto jest jedną z najczęściej wybieranych platform pod kątem prowadzenia biznesu w sieci przez duże i cenione marki na całym świecie.
Sklepy internetowe Magento łączy funkcjonalność, prosta obsługa, dostęp do analiz zakupowych, zintegrowany system z firmami zewnętrznymi oraz sprawny system do zarządzania zamówieniami i wysyłką. Dzięki opcji drop-down, rozszerzenie sklepu o kolejne moduły będzie szybsze i prostsze.
Czynniki najczęściej wpływające na cenę eCommerce:
Podsumowując: rozsądnie określ funkcjonalności, pamiętaj że lepiej uruchomić sklep, zarabiać i rozbudowywać go niż opóźnić wdrożenie np. o półroku.
Podsumowując: dokładna analiza, konsultacja rozwiązań z firmami obsługującymi ERP jest konieczna aby koszty wdrożenia nie były bardzo wysokie.
Podsumowując: dokładna analiza, konsultacja rozwiązań z firmami obsługującymi ERP jest konieczna aby koszty wdrożenia nie były bardzo wysokie i przede wszystkim nieprzewidywalne.
Podsumowując: na etapie wdrożenia konieczna jest “żelazna dyscyplina” po stronie Klienta i Wykonawcy, należy pamiętać że w języku programistów nie ma “to było oczywiste” – jeśli nie ma danej funkcjonalności w specyfikacji lub jest niedoprecyzowana zostanie wykonana w sposób jaki jest możliwy w Magento 2.0. Należy pamiętać że wszelkie zmiany w trakcie prac są bardzo kosztochłonne.
Podsumowując: jakość contentu ma ogromne znaczenie dla powodzenia esklepu, pracę nad contentem rozpocznij w momencie gdy makietowania. Stwórz go jak najszybciej. Dzięki temu unikniesz problemów na końcu wdrożenia.
Dobrze dobrany model rozliczeń jest ważną decyzją, którą należy podjąć jeszcze przed rozpoczęciem prac wdrożeniowych. Powinien on być współmierny z procedurami operacyjnymi firmy, sprostać celom oraz kosztom przeznaczonym na realizację całego projektu. Agencja interaktywna Magento może zaproponować dwa modele – Fixed Price lub Time and Material – stanowiące podstawę sposobu rozliczenia usług.
Model ten charakteryzuje się rozliczeniem klienta z wykonawcą usługi, na podstawie ustaleń dotyczących ceny jeszcze przed wdrożeniem projektu. Zaletą modelu jest przejrzystość określonych działań, ich charakterystyki, harmonogramu, a także wymagań co do samego projektu. Cały koszt jest zatem znany już w chwili podpisania umowy. Daje to możliwość uwzględnienia ceny w momencie planowania budżetu. Wadą fixed Price jest brak możliwości wdrożenia zmian po wykonaniu projektu. Model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla tych klientów, którzy mają sprecyzowane potrzeby.
Fixed Prices – rekomendujemy dla firm bez dużego doświadczenia lub wiedzy technologicznej, w tym modelu należy pamiętać że jeśli coś nie jest zapisane w specyfikacji nie zostanie wykonane.
Jest odwrotnością modelu Fixed Price. W tym przypadku klient ponosi koszty za stan faktyczny realizowanego projektu oraz ilość przepracowanych godzin. Oznacza to, że użytkownik ma możliwość modyfikowania projektu w czasie jego realizowania. To zasadnicza różnica, która może mieć wpływ na ostateczny koszt. To, co ważne, w każdej chwili istnieje możliwość wprowadzenia zmian, specyfikacji, nowych modułów.
Rekomendujemy dla firm o dużej wiedzy technologicznej, posiadających w swoich zasobach doświadczonego Project Managera; w tym modelu istnieje duża elastyczność pracy dzięki czemu można efektywniej wykorzystać zasoby i uzyskać dobre efekty kosztowe.
Oprogramowanie Magento jest doskonałym narzędziem do tworzenia unikalnych projektów e-sklepów. Profesjonalne wdrożenia Magento sprawią, że Twój biznes będzie prowadzony na wysokim poziomie.
Tworzenie sklepów internetowych Magento opieramy na wieloletnim doświadczeniu naszych specjalistów. Realizujemy projekty, które znalazły uznanie wśród zadowolonych klientów e-fresh.
Nasza agencja interaktywna Magento ma wszystko, co pozwoli na rozwój Twojego biznesu online. Skorzystaj z dogodnej formy kontaktu i przekaż swoją firmę w ręce ekspertów.
Skontaktuj się z nami
Poznań
+48 722 030 040
Warszawa
+48 22 223 66 32
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
eFresh Sp. z o.o.
NIP: 782 241 32 81
KRS: 0000291087
REGON: 300563219
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań