Whiskey in the Jar
Wdrożenie strony www dla sieci klimatycznych, rockersowych restauracji

Whiskey in the Jar czyli albo na
grubo albo wcale
Whiskey in the Jar to marka należąca do Grupy Mitsuro – spółki, której założycielem był wybitny wizjoner-restaurator Mikołaj Kotecki. Tworząc markę marzył o pokonaniu HardRockCafe – nie w potędze i obecności na całym świecie ale w klimacie i jakości jedzenia. B4F zostało poproszone w 2017 roku o uporządkowanie komunikacji marki i “danie jej przysłowiowego kopa w rozwoju”. Dziś Whiskey in the Jar posiada restauracje w kluczowych miastach w Polsce (Poznań, Wrocław, Warszawa, Łódź i Gdańsk) tworząc sieć restauracji o wyjątkowym klimacie. Nasza siostrzana spółka Brand4Future uporządkowała branding marki o czym możecie przeczytać tutaj: https://brand4future.eu/portfolio/whiskey-in-the-jar/
Założenia działania www i prace przygotowawcze
Pracując nad koncepcją chcieliśmy połączyć funkcjonalność (m.in. moduł kalendarza wydarzeń w Restauracjach, system rezerwacji stolików czy rozbudowany moduł kariery z możliwością aplikowania do różnych lokalizacji w Polsce) z unikalnym designem dającym “posmak” stylu wnętrza jak i wyjątkowej kuchni.
- przeprowadziliśmy analizę person – wyróżniliśmy kilka person w tym: 1. Turystę z zagranicy, który odwiedza restaurację jako atrakcję w czasie swojego pobytu 2. Zamożny imprezowicz , czyli Gość odwiedzający lokal wraz z przyjaciółmi, by spędzić czas na “beforku” i posmakować jarów, 3. Smakosz, Gość delektujący się jedzeniem, który przychodzi sam lub z rodziną na obiad
- opracowaliśmy opis specyficznych funkcji i sposobu działania Strony – naszym celem było z jednej strony zachęcenie do odwiedzin pokazując za pomocą video jakość jedzenia, a z drugiej pokazanie jarów jak i dań za pomocą wyjątkowych zdjęć. Opracowaliśmy ścieżki użytkowników wraz z ich potrzebami informacyjnymi
- przygotowaliśmy wstępny projekt strony głównej w wersji mobile i desktop, by nasz Klient mógł ocenić czy wizualnie zmierzamy w pożądanym przez niego kierunku



Projektowanie graficzne i
przygotowanie klikalnych makiet
Po zatwierdzeniu wstępnego projektu przygotowaliśmy pełną dokumentację wdrożenia w postaci klikalnych makiet desktop i mobile. Z uwagi na rozbudowane funkcje powstało 36 widoków unikalnych i ponad 20 widoków uzupełniających. Na etapie makietowania pokazaliśmy również działanie drobnych animacji.

Przygotowanie contentu - treści,
video i zdjęcia
Specyfika strony wymagała opracowania unikalnego i niezwykle trudnego w realizacji contentu. Skorzystaliśmy zarówno z materiałów wytworzonych przez inne podmioty (m.in. sesji wizerunkowej, materiałów z eventów) jak i wyprodukowaliśmy praktycznie wszystkie zdjęcia prezentujące ofertę menu bar i food oraz nagraliśmy video z live cooking. Dzięki temu uzyskaliśmy unikalny mix pokazujący niepowtarzalną atmosferę Whiskey in the Jar.

Wdrożenie desktop i mobile
Proces wdrożenia jak zwykle podzieliliśmy na sprinty 2 tygodniowe oddając poszczególne etapy prac, by Klient mógł kontrolować postęp prac na bieżąco. Z uwagi na bardzo trudny do wdrożenia na desktop i mobile design – proces wdrożenia zajął ponad 4 miesiące.








Przygotowanie do publikacji strony www
Przygotowując stronę zajęliśmy się praktycznie wszystkimi kwestiami – Klient otrzymał gotowy produkt gotowy do opublikowania. Opracowaliśmy treści na blog, zoptymalizowaliśmy zdjęcia i video pod kątem szybkości ładowania.
- wprowadziliśmy treści przekazane przez Klienta, osadziliśmy zdjęcia i video, przygotowaliśmy tłumaczenia wersji językowych wszystkich podstron
- wykonaliśmy testy manualne na wersji BETA z pełnym contentem (wyświetlanie na różnych formatach mobile i desktop, sprawdziliśmy działanie formularzy i integracji)
- zoptymalizowaliśmy stronę wg wytycznych agencji SEO
- przeprowadziliśmy testy i optymalizację szybkości ładowania
- sprawdziliśmy bezpieczeństwo strony
Po przygotowaniu środowiska produkcyjnego (LIVE) przeprowadziliśmy migrację strony:
- Eksport bazy danych i plików ze stagingu
- Import na serwer produkcyjny
- Sprawdzenie struktur permalinków
- Ustawienie certyfikatu SSL + wymuszenie HTTPS
- Optymalizacja prędkości ładowania (minifikacja CSS/JS, lazy loading, optymalizacja obrazów)
- Wdrożyliśmy google analitycs (do opomiarowania ruchu na stronie, gromadzenia baz remarketingowych)


Wsparcie techniczne i rozwój
W ramach prac rozwojowych przygotowaliśmy i wdrożyliśmy esklep dedykowany do sprzedaży upominków brandowanych marką Whiskey in the Jar, w tym kolekcji ubrań cieszących się ogromnym zainteresowaniem Gości. Budując esklep wprowadziliśmy go jako osobny moduł linkowany i prezentowany przez specjalną sekcję na home strony Restauracji w celu zachęcenia do zakupu.



masz wizję, którą chcesz zrealizować?
Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


























