Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    Whiskey in the Jar czyli albo na
    grubo albo wcale

    Whiskey in the Jar to marka należąca do Grupy Mitsuro – spółki, której założycielem był wybitny wizjoner-restaurator Mikołaj Kotecki. Tworząc markę marzył o pokonaniu HardRockCafe – nie w potędze i obecności na całym świecie ale w klimacie i jakości jedzenia. B4F zostało poproszone w 2017 roku o uporządkowanie komunikacji marki i “danie jej przysłowiowego kopa w rozwoju”. Dziś Whiskey in the Jar posiada restauracje w kluczowych miastach w Polsce (Poznań, Wrocław, Warszawa, Łódź i Gdańsk) tworząc sieć restauracji o wyjątkowym klimacie. Nasza siostrzana spółka Brand4Future uporządkowała branding marki o czym możecie przeczytać tutaj: https://brand4future.eu/portfolio/whiskey-in-the-jar/

    Założenia działania www i prace przygotowawcze

    Pracując nad koncepcją chcieliśmy połączyć funkcjonalność (m.in. moduł kalendarza wydarzeń w Restauracjach, system rezerwacji stolików czy rozbudowany moduł kariery z możliwością aplikowania do różnych lokalizacji w Polsce) z unikalnym designem dającym “posmak” stylu wnętrza jak i wyjątkowej kuchni.

    • przeprowadziliśmy analizę person – wyróżniliśmy kilka person w tym: 1. Turystę z zagranicy, który odwiedza restaurację jako atrakcję w czasie swojego pobytu 2. Zamożny imprezowicz , czyli Gość odwiedzający lokal wraz z przyjaciółmi, by spędzić czas na “beforku” i posmakować jarów, 3. Smakosz, Gość delektujący się jedzeniem, który przychodzi sam lub z rodziną na obiad
    • opracowaliśmy opis specyficznych funkcji i sposobu działania Strony – naszym celem było z jednej strony zachęcenie do odwiedzin pokazując za pomocą video jakość jedzenia, a z drugiej pokazanie jarów jak i dań za pomocą wyjątkowych zdjęć. Opracowaliśmy ścieżki użytkowników wraz z ich potrzebami informacyjnymi
    • przygotowaliśmy wstępny projekt strony głównej w wersji mobile i desktop, by nasz Klient mógł ocenić czy wizualnie zmierzamy w pożądanym przez niego kierunku

    Projektowanie graficzne i
    przygotowanie klikalnych makiet

    Po zatwierdzeniu wstępnego projektu przygotowaliśmy pełną dokumentację wdrożenia w postaci klikalnych makiet desktop i mobile. Z uwagi na rozbudowane funkcje powstało 36 widoków unikalnych i ponad 20 widoków uzupełniających. Na etapie makietowania pokazaliśmy również działanie drobnych animacji.

    Makiety klikalne dla sieci restauracji Whiskey in the Jar - projekt finalny

    Przygotowanie contentu - treści,
    video i zdjęcia

    Specyfika strony wymagała opracowania unikalnego i niezwykle trudnego w realizacji contentu. Skorzystaliśmy zarówno z materiałów wytworzonych przez inne podmioty (m.in. sesji wizerunkowej, materiałów z eventów) jak i wyprodukowaliśmy praktycznie wszystkie zdjęcia prezentujące ofertę menu bar i food oraz nagraliśmy video z live cooking. Dzięki temu uzyskaliśmy unikalny mix pokazujący niepowtarzalną atmosferę Whiskey in the Jar.

    Przygotowanie contentu na stronę Whiskey in the Jar

    Wdrożenie desktop i mobile

    Proces wdrożenia jak zwykle podzieliliśmy na sprinty 2 tygodniowe oddając poszczególne etapy prac, by Klient mógł kontrolować postęp prac na bieżąco. Z uwagi na bardzo trudny do wdrożenia na desktop i mobile design – proces wdrożenia zajął ponad 4 miesiące.

    Whisky in the Jar - podstrony tematyczne

    Przygotowanie do publikacji strony www

    Przygotowując stronę zajęliśmy się praktycznie wszystkimi kwestiami – Klient otrzymał gotowy produkt gotowy do opublikowania. Opracowaliśmy treści na blog, zoptymalizowaliśmy zdjęcia i video pod kątem szybkości ładowania.

    • wprowadziliśmy treści przekazane przez Klienta, osadziliśmy zdjęcia i video, przygotowaliśmy tłumaczenia wersji językowych wszystkich podstron
    • wykonaliśmy testy manualne na wersji BETA z pełnym contentem (wyświetlanie na różnych formatach mobile i desktop, sprawdziliśmy działanie formularzy i integracji)
    • zoptymalizowaliśmy stronę wg wytycznych agencji SEO
    • przeprowadziliśmy testy i optymalizację szybkości ładowania
    • sprawdziliśmy bezpieczeństwo strony

    Po przygotowaniu środowiska produkcyjnego (LIVE) przeprowadziliśmy migrację strony:

    • Eksport bazy danych i plików ze stagingu
    • Import na serwer produkcyjny
    • Sprawdzenie struktur permalinków
    • Ustawienie certyfikatu SSL + wymuszenie HTTPS
    • Optymalizacja prędkości ładowania (minifikacja CSS/JS, lazy loading, optymalizacja obrazów)
    • Wdrożyliśmy google analitycs (do opomiarowania ruchu na stronie, gromadzenia baz remarketingowych)

    Wsparcie techniczne i rozwój

    W ramach prac rozwojowych przygotowaliśmy i wdrożyliśmy esklep dedykowany do sprzedaży upominków brandowanych marką Whiskey in the Jar, w tym kolekcji ubrań cieszących się ogromnym zainteresowaniem Gości. Budując esklep wprowadziliśmy go jako osobny moduł linkowany i prezentowany przez specjalną sekcję na home strony Restauracji w celu zachęcenia do zakupu.

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.