Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    Zespół projektowy: Adam Michańków (Head of Strategy), Magda Potrykus (Project Manager), Beata Toboła (UI Designer)

    O Fundacji Centaurus

    Od 18 lat Fundacja Centaurus pomaga zwierzętom w Polsce i na całym świecie. Jak czytamy na stronie Fundacji: „trudno zliczyć, ilu zwierzętom już pomogliśmy, ale po tych wszystkich latach jesteśmy pewni, że nasza misja ratowania zwierząt nigdy się nie skończy. Zawsze gdzieś na świecie będzie zwierzę, które potrzebuje pomocy. Razem możemy uratować i otoczyć opieką wiele istnień.”
    Dla Fundacji nasza siostrzana spółka Brand4Future zrealizowała projekt brandingowy, a nam przypadła rola wdrożenia nowej strony www.

    Zobacz link do portfolio brandingowego B4F:
    https://brand4future.eu/portfolio/fundacja-centaurus/

    Założenia działania www
    i prace przygotowawcze

    Fundacja Centaurus jest największym azylem dla koni w Europie i posiada ogromną, ponad 1 mln bazę darczyńców bez której jej działanie nie byłoby możliwe. Pracując nad stroną przeanalizowaliśmy potrzeby informacyjne poprzez research i wywiady, opracowaliśmy optymalne ścieżki dla Person użytkowników strony. Poza analizą Person na tym etapie przygotowaliśmy:

    • listę widoków i funkcjonalności bazując na dotychczasowej budowie strony
    • opis specyficznych funkcji jakie były istotne w działaniu Fundacji wraz z funkcjami rozwojowymi
    • przeprowadziliśmy konsultację SEO, aby nie stracić dotychczasowych użytkowników oraz pozycji w wyszukiwarce

    Unikalne funkcje
    na stronie Fundacji Centaurus

    Co było wyzwaniem? Pokazanie tysięcy zwierząt, ich historii oraz historii pomagania. Budując stronę zmierzyliśmy się również z całkowicie nietypowym systemem płatności (wiele możliwości przekazania dotacji i związanych z tym integracji systemów).

    • Baza Zwierząt – moduł zintegrowany z ośrodkami zarządzanymi przez Fundację, pokazujący historię opieki w tym stan zdrowia, zdjęcia zwierzęcia, opis jego specyfiki, informacje o opiekunach, ewentualnie status typu adopcji np. adopcja wirtualna
    • Baza Darczyńców – moduł komunikacji strony z zewnętrzną bazą Darczyńców, który umożliwia wystawienie zaświadczeń o Darowiźnie, zarządzanie zgodami RODO czy komunikację z Darczyńcami w celu pokazania na co zostały przekazane ich środki
    • Zarządzanie wersjami językowymi – z uwagi na prowadzenie programów pomocowych w wielu krajach Fundacja oczekiwała określenia “ekosystemu” stron Fundacji na poziomie globalnym, w tym wielojęzyczne zarządzanie
    Baza zwierząt - projekt strony

    Wdrożenie desktop

    Wdrożenie zazwyczaj realizujemy rozpoczynając od stworzenia dynamicznej struktury sekcji (dzięki temu w przyszłości osoba zarządzająca stroną będzie mogła budować kolejne podstrony w strukturze z tej właśnie bazy sekcji). Pracujemy nad home wdrażając i optymalizując zarówno desktop jak i mobile. Na koniec pozostawiliśmy integrację poszczególnych funkcji czyli wdrożenie systemów płatności czy wysyłanie informacji do bazy Darczyńców. Wdrożenie zajęło 70 dni roboczych.

    Wdrożenie i optymalizacja
    wersji mobile

    Z uwagi na dużą różnorodność urządzeń mobilnych (tablety, różne modele telefonów, systemy IOS i Android) sporą ilość czasu poświęcamy na optymalizację wyświetlania. Przy wdrożeniu sprawdzamy wyświetlanie poszczególnych widoków, koncentrując się na modelach o największej popularności.

    Przygotowanie do publikacji
    strony www

    Etapem końcowym wdrożenia było oddanie gotowej wersji BETA (posiadającej wszystkie funkcje oraz wprowadzony content testowy). Kolejnym krokiem z naszej strony było przeprowadzenie szkolenia dla administratorów, tak aby mogli wprowadzać docelowy content. Ponadto przeprowadziliśmy pozostałe prace przygotowawcze do publikacji:

    • testowanie manualne na środowisku testowym w tym formularze, linki do mediów społecznościowych, integracje zewnętrzne (baza darczyńców, systemy płatności, baza zwierząt)
    • optymalizacja szybkości ładowania strony
    • optymalizacja pod SEO, uruchomienie baz remarketingowych, opomiarowanie strony www
    • testy bezpieczeństwa

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.