Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    Dlaczego każda firma powinna mieć stronę www

    Wiedza
    Autor: Jakub Mielcarzewicz
    Data publikacji: 16.06.2025

    Osoby, które planują nową działalność często zastanawiają się jakie reklamy będą dobre dla Ich biznesu. Strony internetowe są w pewien sposób uniwersalne. Stronę może posiadać zarówno mechanik samochodowy jak i bloger modowy. Ale dlaczego mieli by to robić? Poznaj 4 powody dla których warto mieć wizytówkę firmową.

    1. Inwestujesz raz, korzystasz lata
    Zbudowanie strony internetowej nosi za sobą koszty. Trzeba pomyśleć o nazwie domeny, hostingu serwerowym na, którym chciałbyś postawić swój serwer. Następnie zaprojektować stronę zarówno wizualnie jak i jej funkcjonalności. Jednak jest to koszt jednorazowy i można podejść do tego bardzo budżetowo jeśli nie chcemy ponosić wysokich kosztów.

    2. Niski koszt pozyskania klienta
    Niezależnie od tego czy chcesz wydawać na reklamę czy nie, posiadanie strony internetowej to niski koszt pozyskania klienta. Można opierać się na systemie poleceń. Wystarczy że dodasz adres Twojej strony w stopce maila, na branżowych forach dyskusyjnych oraz w grupach dyskusyjnych social media.

    3. Najtańsza forma reklamy
    Warto porównać inne formy reklamy. Reklama zewnętrzna często jest porównywana z naszą witryną internetową. Ale żeby mieć bilboardy czy inne materiały reklamowe na mieście trzeba wydać sporą ilość pieniędzy na projekty, wydruki, specjalistów od montażu i często też pozwolenie na zawieszenie reklamy. I nie jest to niestety jednorazowa opłata. Często nasza oferta czy adres firmy się zmienia i trzeba wydawać pieniądze aby tą reklamę uaktualnić. Kiedy posiadamy własną stronę internetową, często możemy aktualizować materiał bezpłatnie i w badzo szybkim tempie.

    4. Strona internetowa zarabia sama na siebie
    Nie mówimy oczywiście o kiepskich stronach, bez żadnej strategii w działaniu, które odpychają na samym wejściu. Dobre strony internetowe tworzą specjaliści, zatrudnianie amatorów wiąże się z wysokim ryzykiem, które często się nam nie opłaci. A chcemy przecież na stronie zarabiać. A kiedy nasza strona będzie regularnie odwiedzana przez potencjalnych klientów to zauważysz że już dawno się ta inwestycja w dobrą stronę zwróciła.

    O autorze: Jakub Mielcarzewicz
    Junior Project Manager, ciągle nabiera doświadczenie w pracy digitalowej i brandingowej, dzieli się nim pokazując inną perspektywę i dopasowując przekaz do młodszej grupy użytkowników.

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.