Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O Fortis Technology i naszym zadaniu

    Fortis Technology jest jednym z największych w Polsce producentów zbiorników oraz wielkogabarytowych elementów z tworzyw.

    Nasza siostrzana agencja brandingowa przeprowadziła lifting marki, a nam przypadło w udziale zaprojektowanie i wdrożenie stron www dla marki.

    Założenia działania www i prace przygotowawcze

    Etap prac przygotowawczych zajął nam ok. 2 tygodni i opracowaliśmy w tym czasie:

    • przeprowadziliśmy analizę person – wyróżniliśmy kilka person w tym: 1. Rolnika, grupę kluczowych dla firmy nabywców, dla których zbiorniki są ważnym elementem przechowywania płynów (paliwa, wody) 2. Managera zakupów, w produkcjach wykonywanych na konkretne zlecenie dużych marek (kontraktach) np. poidła dla bydła
    • opracowaliśmy opis specyficznych funkcji i sposobu działania Strony – z uwagi na aspekt sprzedażowy strony przygotowaliśmy 2 kluczowe ścieżki dopasowane do person. Każda z grup użytkowników w zależności od swoich potrzeb otrzymała możliwość np. skonfigurowania zbiornika czy określenia swoich potrzeb produkcyjnych.
    • przygotowaliśmy wstępny projekt strony głównej w wersji mobile i desktop, aby pokazać założenia i uzyskać wstępną akceptację Klienta

    Projektowanie graficzne
    i przygotowanie klikalnych makiet

    Zakres prac projektowych obejmował: przygotowanie koncepcji w zakresie architektury informacji, opracowanie w pełni klikalnych makiet w Figma, stworzenie contentu oraz wdrożenie 4 serwisów stanowiących ekosystem informacyjny marki.

    FortisTechnology – serwis główny pokazujący pełen zakres funkcjonowania firmy oraz 3 subserwisy dedykowane do określonych grup docelowych przeznaczone do osobnych kampanii (fortistank, fortisroto oraz xtank).

    Na stronie fortisroto.com pokazaliśmy proces formowania rotacyjnego, a x-tank.pl wzbogaciliśmy o interaktywne przedstawienie produktów w ofercie spółki.

    Najbardziej rozbudowana została strona poświęcona produkowanym przez Fortis zbiornikom na płyny eksploatacyjne i wodę. Specjalnie dla Fortis Technology przygotowaliśmy m.in.: konfigurator zbiornika (kupujący może samodzielnie skonfigurować wyposażenie zbiornika), mapę z lokalizacjami dystrybutorów w całej Polsce, interaktywną prezentację produktów oraz formularz kontaktu z Klientem zintegrowane z wewnętrznym systemem ERP Klienta.

    Wdrożenie desktop i mobile

    Każdy proces wdrożenia w naszej firmie ma określony harmonogram, kroki milowe i czas na testowanie. Dla Fortis proces pracy deweloperskiej zajął ok. 4 miesięcy.

    Prace wdrożeniowe podzielone zostały na sprinty (każdy sprint miał 5 dni roboczych) w tym: 4 dni robocze zajmowała praca developerów, 2-4 h testowanie QA testera, poprawki 2-4 h, testowanie po stronie Klienta 4 h. W każdym sprincie planowaliśmy niewielki okres czasu na poprawki z uwagi na stosunkowo mały zakres prac, w przypadku szybszego wykonania zaczynaliśmy kolejny sprint.

    Zarządzanie i kontrola postępów:

    • w systemie Monday.com prowadziliśmy board dostępny dla Klienta i zespołu, w którym kontrolowaliśmy postęp projektu
    • Klient sprawdzał dany sprint i zwracał uwagi w komentarzach do danego sprintu
    • zamykanie danego sprintu, protokół odbiorczy i rozliczenie prac odbywało się całkowicie zdalnie
    • po zakończeniu wdrożenia całości ok. 4-5 dni zajęło nam przetestowanie w tzw. wersji BETA czyli gotowej do uzupełnienia contentem

    Dzięki zachowaniu powyższych metodyk pracy na projektem nasze wdrożenia realizowane są w zakładanych terminach.

    Przygotowanie contentu - treści,
    video i zdjęcia

    Fortis realizując z nami projekt brandingowy i digitalowy kładł duży nacisk na wiarygodność, rzetelność i prawdziwość prezentowanych zarówno treści jak i zdjęć. Wykonaliśmy sesje zdjęciowe pokazujące fabrykę, prawdziwy zespół przy pracy oraz napisaliśmy treści w oparciu o merytorykę naszego Klienta. Prace nad contentem, z uwagi na jego zakres i konieczność wykonania zdjęć, trwały ok. 1 miesiąca.

    Przygotowanie do publikacji strony www

    Przy każdym wdrożeniu proces przygotowania do publikacji jest podobny. Naszym celem jest zachowanie jakości i uniknięcie popełnienia błędów przy przenoszeniu na LIVE.

    • wersja BETA – powstaje jako gotowy mechanizm do obsługi przez administratorów i redaktorów po stronie Klienta, posiada pełne funkcjonalności, na tej wersji Klient pracował uzupełniając content
    • szkolenie i wsparcie dla administratora po stronie Klienta na wersji BETA – standardowo szkolimy i w przypadku jakichkolwiek problemów zapewniamy asystę dla zespołu Klienta
    • wprowadzenie contentu w wersjach językowych – w przypadku Fortis w 5 wersjach językowych
    • testowanie manualne na środowisku testowym w tym formularze, linki do mediów społecznościowych, integracje zewnętrzne w tym wysyłki ofert do systemów wewnętrznych Klienta
    • optymalizacja szybkości ładowania strony
    • optymalizacja pod SEO, uruchomienie baz remarketingowych, opomiarowanie strony www

    List referencyjny

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.