Fortis
Wdrożenie strony www producenta zbiorników paliw

O Fortis Technology i naszym zadaniu
Fortis Technology jest jednym z największych w Polsce producentów zbiorników oraz wielkogabarytowych elementów z tworzyw.
Nasza siostrzana agencja brandingowa przeprowadziła lifting marki, a nam przypadło w udziale zaprojektowanie i wdrożenie stron www dla marki.
Branding jako punkt wyjścia
do prac digitalowych
Bazą naszych prac był proces brandingowy, którego celem było uporządkowanie sygnałów wizualnych i komunikatów wysyłanych przez markę dla kontrahentów. Z perspektywy wdrożeń digitalowych uzyskaliśmy dzięki niemu wytyczne do etapu projektowania.
Zobacz link do portfolio brandingowego:
https://brand4future.eu/portfolio/identyfikacja-wizualna-fortis/
Założenia działania www i prace przygotowawcze
Etap prac przygotowawczych zajął nam ok. 2 tygodni i opracowaliśmy w tym czasie:
- przeprowadziliśmy analizę person – wyróżniliśmy kilka person w tym: 1. Rolnika, grupę kluczowych dla firmy nabywców, dla których zbiorniki są ważnym elementem przechowywania płynów (paliwa, wody) 2. Managera zakupów, w produkcjach wykonywanych na konkretne zlecenie dużych marek (kontraktach) np. poidła dla bydła
- opracowaliśmy opis specyficznych funkcji i sposobu działania Strony – z uwagi na aspekt sprzedażowy strony przygotowaliśmy 2 kluczowe ścieżki dopasowane do person. Każda z grup użytkowników w zależności od swoich potrzeb otrzymała możliwość np. skonfigurowania zbiornika czy określenia swoich potrzeb produkcyjnych.
- przygotowaliśmy wstępny projekt strony głównej w wersji mobile i desktop, aby pokazać założenia i uzyskać wstępną akceptację Klienta


Projektowanie graficzne
i przygotowanie klikalnych makiet
Zakres prac projektowych obejmował: przygotowanie koncepcji w zakresie architektury informacji, opracowanie w pełni klikalnych makiet w Figma, stworzenie contentu oraz wdrożenie 4 serwisów stanowiących ekosystem informacyjny marki.
FortisTechnology – serwis główny pokazujący pełen zakres funkcjonowania firmy oraz 3 subserwisy dedykowane do określonych grup docelowych przeznaczone do osobnych kampanii (fortistank, fortisroto oraz xtank).
Na stronie fortisroto.com pokazaliśmy proces formowania rotacyjnego, a x-tank.pl wzbogaciliśmy o interaktywne przedstawienie produktów w ofercie spółki.
Najbardziej rozbudowana została strona poświęcona produkowanym przez Fortis zbiornikom na płyny eksploatacyjne i wodę. Specjalnie dla Fortis Technology przygotowaliśmy m.in.: konfigurator zbiornika (kupujący może samodzielnie skonfigurować wyposażenie zbiornika), mapę z lokalizacjami dystrybutorów w całej Polsce, interaktywną prezentację produktów oraz formularz kontaktu z Klientem zintegrowane z wewnętrznym systemem ERP Klienta.






Wdrożenie desktop i mobile
Każdy proces wdrożenia w naszej firmie ma określony harmonogram, kroki milowe i czas na testowanie. Dla Fortis proces pracy deweloperskiej zajął ok. 4 miesięcy.
Prace wdrożeniowe podzielone zostały na sprinty (każdy sprint miał 5 dni roboczych) w tym: 4 dni robocze zajmowała praca developerów, 2-4 h testowanie QA testera, poprawki 2-4 h, testowanie po stronie Klienta 4 h. W każdym sprincie planowaliśmy niewielki okres czasu na poprawki z uwagi na stosunkowo mały zakres prac, w przypadku szybszego wykonania zaczynaliśmy kolejny sprint.
Zarządzanie i kontrola postępów:
- w systemie Monday.com prowadziliśmy board dostępny dla Klienta i zespołu, w którym kontrolowaliśmy postęp projektu
- Klient sprawdzał dany sprint i zwracał uwagi w komentarzach do danego sprintu
- zamykanie danego sprintu, protokół odbiorczy i rozliczenie prac odbywało się całkowicie zdalnie
- po zakończeniu wdrożenia całości ok. 4-5 dni zajęło nam przetestowanie w tzw. wersji BETA czyli gotowej do uzupełnienia contentem
Dzięki zachowaniu powyższych metodyk pracy na projektem nasze wdrożenia realizowane są w zakładanych terminach.



Przygotowanie contentu - treści,
video i zdjęcia
Fortis realizując z nami projekt brandingowy i digitalowy kładł duży nacisk na wiarygodność, rzetelność i prawdziwość prezentowanych zarówno treści jak i zdjęć. Wykonaliśmy sesje zdjęciowe pokazujące fabrykę, prawdziwy zespół przy pracy oraz napisaliśmy treści w oparciu o merytorykę naszego Klienta. Prace nad contentem, z uwagi na jego zakres i konieczność wykonania zdjęć, trwały ok. 1 miesiąca.

Przygotowanie do publikacji strony www
Przy każdym wdrożeniu proces przygotowania do publikacji jest podobny. Naszym celem jest zachowanie jakości i uniknięcie popełnienia błędów przy przenoszeniu na LIVE.
- wersja BETA – powstaje jako gotowy mechanizm do obsługi przez administratorów i redaktorów po stronie Klienta, posiada pełne funkcjonalności, na tej wersji Klient pracował uzupełniając content
- szkolenie i wsparcie dla administratora po stronie Klienta na wersji BETA – standardowo szkolimy i w przypadku jakichkolwiek problemów zapewniamy asystę dla zespołu Klienta
- wprowadzenie contentu w wersjach językowych – w przypadku Fortis w 5 wersjach językowych
- testowanie manualne na środowisku testowym w tym formularze, linki do mediów społecznościowych, integracje zewnętrzne w tym wysyłki ofert do systemów wewnętrznych Klienta
- optymalizacja szybkości ładowania strony
- optymalizacja pod SEO, uruchomienie baz remarketingowych, opomiarowanie strony www
Wsparcie techniczne
i rozwój
Planujemy taski rozwojowe z 3 miesięcznym wyprzedzeniem, statusy prac i bieżącą komunikację prowadzimy w oparciu o system Monday.com, cyklicznie spotykamy się na warsztatach. Prowadzimy bieżącą optymalizację strony pod kątem aktualizacji framework oraz zachowania zasad bezpieczeństwa.
Co zapewniamy w trakcie obsługi stałej?
- ciągłość wiedzy zespołu – pomimo kilkukrotnej zmiany zespołu w ciągu tak długiego okresu współpracy
- design system / klikalne makiety – utrzymujemy kluczowe projekty graficzne w stanie gotowym do zmian/rozwoju
- środowisko testowe 1:1 oraz repozytorium kodu – utrzymujemy kopię systemu na środowisku testowym, prowadzimy archiwum kodu
- bieżące update’y utrzymaniowe – dbamy o aktualizację i niezawodność działania
W cenie wdrożenia zawsze przekazujemy pełne prawa autorskie do projektów i kodu z prawem do ich dowolnych zmian.
List referencyjny
masz wizję, którą chcesz zrealizować?
Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.