Enexon
Wdrożenie strony www dla hurtowni elektrotechnicznej

O firmie Enexon
Enexon (dawniej Elektroskandia) to sieć hurtowni elektrotechnicznych należących do Grupy Wurth. Łączna wartość obrotu Grupy to około 13 mld EURO rocznie. Spółki należące do Grupy działają w różnych branżach, w tym w dystrybucji materiałów elektrotechnicznych. Würth to firma rodzinna, która działa niezmiennie od 1945 roku i stała się globalnym liderem rynku, nieustannie rozwijającym swój potencjał.
Nasze zadanie
Nasza siostrzana spółka Brand4Future zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla Enexon, a nam przypadło w udziale opracowanie projektów i wdrożenie strony www Dla sieci hurtowni Enexon zrealizowaliśmy projekt obejmujący m.in. wykreowanie nazwy.
Zobacz link do portfolio brandingowego:
https://brand4future.eu/portfolio/rebranding-sieci-hurtowni-enexon/
Wdrożenie desktop i mobile
Wdrażając stronę Enexon zrealizowaliśmy ok. 60 widoków unikalnych desktop i podobną ilość widoków mobile. Prace nad wdrożeniem zajęły nam ponad 3 miesiące.
Powstały rozbudowane strony o firmie (z uwagi na jej wieloletnią historię i ostatnie zmiany brandingowe), Kariery i sieci hurtowni.


Unikalne funkcjonalności
Korporacyjna strona marki Enexon poza typowymi podstronami została „wyposażona” w kilka wyjątkowych funkcjonalności.
- Zrealizowaliśmy integrację z wewnętrznym systemem HR oraz zewnętrznym eRekruterem, który umożliwia automatyzację publikowania ofert pracy na różnych portalach
- Rozbudowana struktura podstron dla poszczególnych hurtowni (z uwagi na wymagania SEO każda hurtownia posiada własną podstronę z kluczowymi informacjami)

Przygotowanie do publikacji
Przygotowując stronę zajęliśmy się praktycznie wszystkimi kwestiami – Klient otrzymał gotowy produkt gotowy do opublikowania.
- wprowadziliśmy treści przekazane przez Klienta, osadziliśmy zdjęcia i video, przygotowaliśmy tłumaczenia wersji językowych wszystkich podstron
- wykonaliśmy testy manualne na wersji BETA z pełnym contentem (wyświetlanie na różnych formatach mobile i desktop, sprawdziliśmy działanie formularzy i integracji)
- zoptymalizowaliśmy stronę wg wytycznych agencji SEO
- przeprowadziliśmy testy i optymalizację szybkości ładowania
- sprawdziliśmy bezpieczeństwo strony
- wdrożyliśmy google analitycs (do opomiarowania ruchu na stronie, gromadzenia baz remarketingowych)
Support
techniczny
Po wdrożeniu i opublikowaniu zagwarantowaliśmy obsługę techniczną. Każda strona wymaga troski, realizacji, aktualizacji i rozwoju w przeciwnym razie, z uwagi na działanie agresywnych robotów wirtualnych może stracić swoje funkcje.
- Gwarancja 12 miesięczna – w standardzie oferujemy dla każdego naszego wdrożenia. W przypadku ujawnionego błędu zawinionego przez nas naprawiamy działanie strony bez kosztowo
- Support techniczny – zapewniamy obsługę deweloperską w tym cykliczny upgrade wersji WordPress i PHP, testy automatyczne działania, naprawy błędów spowodowane przez działanie czynników zewnętrznych
- Prace rozwojowe – planujemy z Klientami pracę na 3 miesiące do przodu, wdrażając nowe podstrony, nowe sekcje, tworząc content
List referencyjny


W budowie strony www przeszliśmy przez klasyczny proces makietowania (budowy klikalnych prototypów), projektowania zgodnie z zasadą „mobile first” i wdrożeniem z uwzględnieniem konieczności dostosowania pod wymagania pozycjonowania (SEO). Budowa pozycji lokalnych hurtowni wymagała dobudowania 33 podstron dedykowanych dla placówek handlowych. Realizując stronę chcieliśmy zerwać z zazwyczaj słabym poziomem designu w branży i zachować spójność koncepcyjną we wcześniej zaprojektowanym KeyVisualem brandu.



Projektując elementy użytkowe na pierwszym miejscu stawialiśmy spójność w warstwie graficznego jak i słownego przekazu marki, na drugim dbaliśmy o przekaz informacyjny. W naszej pracy kluczowym elementem jest zrozumienie potrzeb Klienta końcowego i zaprezentowanie informacji w jasny i uporządkowany dla niego sposób.

Przeprowadziliśmy wizję lokalną i wymiarowanie 33 hurtowni w całej Polsce. Na bazie uzyskanych informacji oraz wywiadów z Handlowcami oraz Klientami opracowaliśmy koncepcję wzorcowej hurtowni. W zakres naszych prac wykonawczych weszło wykonanie oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego oraz produkcja i montaż mebli.
Koncept placówek bazował na wykorzystaniu płyty OSB w połączeniu z elementami charakterystycznymi dla branży (np. designerska ściana z elementów metalowych tzw. korytek zabezpieczających instalacje elektryczne. OSB z jednej strony nadaje wnętrzom surowego i „swojskiego” charakteru, z drugiej jest aktualnie jednym z najbardziej „designerskich” materiałów. Dzięki temu połączeniu uzyskaliśmy ciekawy efekt bez wysokich kosztów produkcji.
masz wizję, którą chcesz zrealizować?
Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.