Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O firmie Enexon

    Enexon (dawniej Elektroskandia) to sieć hurtowni elektrotechnicznych należących do Grupy Wurth.  Łączna wartość obrotu Grupy to około 13 mld EURO rocznie. Spółki należące do Grupy działają w różnych branżach, w tym w dystrybucji materiałów elektrotechnicznych. Würth to firma rodzinna, która działa niezmiennie od 1945 roku i stała się globalnym liderem rynku, nieustannie rozwijającym swój potencjał.

    Nasze zadanie

    Nasza siostrzana spółka Brand4Future zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla Enexon, a nam przypadło w udziale opracowanie projektów i wdrożenie strony www Dla sieci hurtowni Enexon zrealizowaliśmy projekt obejmujący m.in. wykreowanie nazwy.

    Zobacz link do portfolio brandingowego:
    https://brand4future.eu/portfolio/rebranding-sieci-hurtowni-enexon/

    Unikalne funkcjonalności

    Korporacyjna strona marki Enexon poza typowymi podstronami została „wyposażona” w kilka wyjątkowych funkcjonalności.

    • Zrealizowaliśmy integrację z wewnętrznym systemem HR oraz zewnętrznym eRekruterem, który umożliwia automatyzację publikowania ofert pracy na różnych portalach
    • Rozbudowana struktura podstron dla poszczególnych hurtowni (z uwagi na wymagania SEO każda hurtownia posiada własną podstronę z kluczowymi informacjami)

    Przygotowanie do publikacji

    Przygotowując stronę zajęliśmy się praktycznie wszystkimi kwestiami – Klient otrzymał gotowy produkt gotowy do opublikowania.

    • wprowadziliśmy treści przekazane przez Klienta, osadziliśmy zdjęcia i video, przygotowaliśmy tłumaczenia wersji językowych wszystkich podstron
    • wykonaliśmy testy manualne na wersji BETA z pełnym contentem (wyświetlanie na różnych formatach mobile i desktop, sprawdziliśmy działanie formularzy i integracji)
    • zoptymalizowaliśmy stronę wg wytycznych agencji SEO
    • przeprowadziliśmy testy i optymalizację szybkości ładowania
    • sprawdziliśmy bezpieczeństwo strony
    • wdrożyliśmy google analitycs (do opomiarowania ruchu na stronie, gromadzenia baz remarketingowych)

    List referencyjny

    W budowie strony www przeszliśmy przez klasyczny proces makietowania (budowy klikalnych prototypów), projektowania zgodnie z zasadą „mobile first” i wdrożeniem z uwzględnieniem konieczności dostosowania pod wymagania pozycjonowania (SEO). Budowa pozycji lokalnych hurtowni wymagała dobudowania 33 podstron dedykowanych dla placówek handlowych. Realizując stronę chcieliśmy zerwać z zazwyczaj słabym poziomem designu w branży i zachować spójność koncepcyjną we wcześniej zaprojektowanym KeyVisualem brandu.

    Projektując elementy użytkowe na pierwszym miejscu stawialiśmy spójność w warstwie graficznego jak i słownego przekazu marki, na drugim dbaliśmy o przekaz informacyjny. W naszej pracy kluczowym elementem jest zrozumienie potrzeb Klienta końcowego i zaprezentowanie informacji w jasny i uporządkowany dla niego sposób.

    Przeprowadziliśmy wizję lokalną i wymiarowanie 33 hurtowni w całej Polsce. Na bazie uzyskanych informacji oraz wywiadów z Handlowcami oraz Klientami opracowaliśmy koncepcję wzorcowej hurtowni. W zakres naszych prac wykonawczych weszło wykonanie oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego oraz produkcja i montaż mebli.

    Koncept placówek bazował na wykorzystaniu płyty OSB w połączeniu z elementami charakterystycznymi dla branży (np. designerska ściana z elementów metalowych tzw. korytek zabezpieczających instalacje elektryczne. OSB z jednej strony nadaje wnętrzom surowego i „swojskiego” charakteru, z drugiej jest aktualnie jednym z najbardziej „designerskich” materiałów. Dzięki temu połączeniu uzyskaliśmy ciekawy efekt bez wysokich kosztów produkcji.

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.