Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    O Akademii Diagnosty czyli eksperckim portalu e-learningowym z użyciem video

    Portal akademia diagnosty w założeniu miał umożliwiać przejście pełnego procesu nauki w ramach wykupionego kursu video wraz certyfikowanym certyfikatem egzaminem. Naszą rolą w projekcie było zrozumienie i zdiagnozowanie oczekiwań Właścicielki projektu, opracowanie dokumentacji wdrożeniowej oraz przeprowadzenie wdrożenia.

    • możliwość podglądu teaserów video z fragmentami szkoleń
    • zakup dostępu do szkoleń określony czasowo (wraz z wyznaczonym czasem na wykonanie testu)
    • wielopoziomowe zarządzanie użytkownikami

    Prace przygotowawcze

    W ramach prac przygotowawczych przeprowadziliśmy najpierw wstępną analizę dostępnych na rynku rozwiązań (żadne nie spełniało jednak oczekiwań Właścicielki projektu). Następnie przeprowadziliśmy cykl warsztatów w celu opracowania specyfikacji userflow.

    Warsztat 1.
    Omówienie kluczowych założeń z punktu widzenia Właścicielki projektu:

    • omówienie wizji i założeń strategicznych (plan rozwoju, rynki, ilości użytkowników w perspektywie 1-3-5 lat), wersje językowe
    • opis person czyli charakterystyka użytkowników platformy
    • role w administracji platformy
    • oczekiwane ilości kursantów i związane z nimi obciążenia techniczne (szybkość ładowania etc.)
    • kluczowe funkcjonalności na platformie
    • omówienie oczekiwanych metod płatności oraz waluty

    Warsztat 2
    Burza mózgów dot. workflow:

    • opracowanie diagramów związanych z procesami różnych typów kursów online (od prezentacji wstępnej, przez zakup po kontrolę postępów i egzamin)
    • opisanie funkcji baz danych związanych z gromadzeniem informacji o danym użytkowniku (kursancie)
    • określenie dokumentów jakie musi agregować system z uwagi na potrzeby formalne

    Dokumentacja przedwdrożeniowa i makietowanie
    W efekcie warsztatów, prac consultingowych i analitycznych powstała dokumentacja niezbędna dla deweloperów do wdrożenia.

    • lista widoków, specyfikacja techniczna wdrożenia wraz z user flow – dokumentacja opisująca procesy i algorytmy na platformie
    • makiety low-fidelity – klikalny prototyp UX obrazujący funkcje i działanie platformy
    • projekty graficzne poszczególnych widoków – projekty desktop i mobile kluczowych widoków
    • content testowy – przygotowany przez Klienta zawierający opisy do wszystkich podstron, przykładowy kurs wraz z materiałami video oraz wszelkimi informacjami, zdjęcia i materiały video

    Unikalne funkcjonalności Akademii

    Platforma posiadała znaczną ilość niestandardowych rozwiązań w tym m.in.:

    • Różne rodzaje kursów z uzależnieniem opłat od długości kursu,
    • Możliwość zatrzymania kursu w trakcie i powrócenia do niego w terminie późniejszym
    • Dostęp czasowy do egzaminu w wyznaczonym czasie bez możliwości przedłużenia lub przerwania egzaminu
    • Testy przed egzaminacyjne jako materiał przygotowawczy do egzaminu

    W planie rozwoju platformy jest tzw. Multivendor, czyli możliwość wieloosobowego korzystania z platformy przez z prelegentów Akademii Diagnosty, którzy mogą dodawać swoje nowe kursy do oferty szkoleniowej oraz czerpać korzyści z funkcjonowania w jej ramach.

    Wdrożenie desktop i mobile

    Wdrożenie realizowane było przez zespół deweloperski:

    • Prace wdrożeniowe podzielone zostały na sprinty wg umowy (każdy sprint ma 10 dni roboczych), 5 dni roboczych praca dev, 4 h testowanie QA tester, poprawki 4 h, testowanie klient 1 dzień, rezerwa 3 dni na poprawki, w przypadku szybszego wykonania zaczynaliśmy kolejny
    • Klient sprawdzał działanie danego sprintu wg dokumentacji tzw. kryteriów odbioru
    • Zamknięcie danego sprintu odbywało się pisemnie i po jego zatwierdzeniu przechodziliśmy do kolejnego etapu prac
    • Po zakończeniu wdrożenia całości 3 dni zajęło przetestowanie i zintegrowanie wszystkich funkcji wraz z testowaniem

    Krok milowy: odbiór wersji BETA (gotowa do wprowadzenia contentu wersja z wszystkimi funkcjonalnościami na środowisku testowym)

    Moduł egzaminacyjny

    Moduł umożliwiający przeprowadzanie egzaminu, system certyfikacji osób uczących się, monitoring progresu osoby uczącej się oraz dostęp do najbardziej aktualnych informacji ze szkoleń i materiałów tematycznych.

    Szkolenie i wprowadzenie contentu

    Rekomendujemy, aby content był samodzielnie wprowadzany przez zespół obsługujący platformę. Dlatego zachowaliśmy następujący proces przygotowania do publikacji:

    • Szkolenie online 4 h z obsługi systemu (krok po kroku przejście z zespołem Klienta wszystkich funkcji)
    • Przekazanie instrukcji dla użytkownika
    • Asysta przy wprowadzaniu – w przypadku problemów nasz Project Manager wspierał zespół Klienta
    • Wprowadzenie całości contentu PL (video produkty, opisy, certyfikaty, zdjęcia etc)
    • Testowanie przed publikacją (testy manualne wszystkich procesów, weryfikacja płatności, dokumentów, prawidłowości zabezpieczeń przed dostępem nieuprawnionym, zapisywanie w bazach danych)

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.