Wybierz język:

zadzwoń do nas

Poznań +48 722 030 040

napisz do nas

Skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły.


    Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.

    Jakie elementy powinna zawierać dobra strona główna

    Poradniki
    Autor: Jakub Mielcarzewicz
    Data publikacji: 16.06.2025

    Strona Główna to najważniejsza część serwisu dzięki, której wiemy jaki jest jest cel. Składa się z wielu elementów, które mają za zadanie dostarczyć użytkownikowi potrzebnych funkcjonalności i spełnić ich oczekiwania. Zmieniają się one w zależności od charakteru strony i potrzeb, jednak wiele z nich jest uważanych za kluczowe narzędzia w funkcjonowaniu strony.

    Nawigacja
    Nawet najbardziej merytoryczne strony bez porządnego menu będą utrapieniem dla użytkowników. Nawigacja pełni funkcje podzielenia treści na sekcje i dzięki wprowadzeniu porządku potencjalny klient nie gubi się w natłoku informacji. Wyjątkiem są strony typu „One-Page” gdzie faktycznie jest jedna strona Główna ale poszczególny tematy są wyraźnie oddzielone nagłówkami sekcji oraz kolorami bloków.

    Przyciski CTA
    Klient przyswoił dużo informacji ale szuka akcji czyli elementów, które wymuszą na nim poszukiwane działanie. Warto przedstawioną ofertę opatrzyć przyciskiem, „Skontaktuj się z nami” lub „Zadzwoń po ofertę”. W zależności od strategii strony powinna ona zawierać kluczowe wezwania do działania.

    Kim my jesteśmy i jaki jest nasz cel.
    Strona Główna powinna zawierać kluczowe informacje w celu zatrzymania użytkownika na dłużej. Jeżeli prowadzisz firmę to koniecznie napisz o Twoim biznesie, o tym jaki jest cel firmy i co możesz dać Twoim klientom. To czas na pobudzenie zmysłu marketingowca.

    Social Media
    Nie ważne jaki biznes prowadzisz i jaką stronę posiadasz, umieszczenie ikonek a nawet dużych widgetów pomoże Twojej stronie. Klienci często sprawdzaja czy dana firma istnieje na facebooku, czy prowadzi LinkedIn, lub inne media społecznościowe.

    Obraz czyli Slider
    Nie tylko nawigacja i menu sprawia, że klienci wiedzą jak poruszać się po Twojej stronie internetowej. Obraz przyciąga wzrok, dlatego w dzisiejszych czasach większość stron posiada dobrze dobrane oferty w postaci slidera i przycisku wzywającego do działania. Prosty zabieg, który przybliża nas do wykonania wcześniej przemyślanej przez nas strategii.

    O autorze: Jakub Mielcarzewicz
    Junior Project Manager, ciągle nabiera doświadczenie w pracy digitalowej i brandingowej, dzieli się nim pokazując inną perspektywę i dopasowując przekaz do młodszej grupy użytkowników.

    masz wizję, którą chcesz zrealizować?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zbudować markę, która zdobędzie rynek.


      Administratorem danych osobowych przekazywanych w formularzu kontaktowym jest eFresh sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegółowe informacje, w tym dotyczące przysługujących praw, znajdują się w Polityce prywatności.