Pro­jek­to­wa­nie i tworzenie
stron www oraz aplikacji mobilnych

Zajmujemy się profesjonalnym projektowaniem stron www dla firm. Z pełnym zaangażowaniem dbamy o to, aby tworzone strony internetowe były atrakcyjne wizualnie jak również w pełni funkcjonalne.

e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Projektujemy i tworzymy każdy rodzaj stron www

Prawie każdy myśli, że realizacja strony to banalnie prosta sprawa. Rzeczywistość jest odmienna. Poniżej typy stron jakie wyróżniamy w zależności od ich przeznaczenia.

Strony korporacyjne (z serwisami relacji inwestorskich)

Istotą funkcjonowania stron korporacyjnych jest z jednej strony przekazanie informacji o przedmiocie działania firmy i aktualnych wydarzeniach, a z drugiej uporządkowanie przekazywania informacji akcjonariuszom.

Strony promocyjne

Specyfiką stron promocyjnych jest ich unikalny design i kreatywność. Ich celem jest pokazanie produktu lub usługi w sposób jak najbardziej wyróżniający w stosunku do konkurentów.

Strony firmowe

Strony firmowe wyróżnia chęć przedstawienia procesu produkcji, możliwości produkcyjnych i przewag. Można je traktować jako rozbudowane wizytówki firmy.

Strony wizerunkowe

Ich celem jest przedstawienie wizerunku osoby, marki lub wydarzenia. Posiadają rozbudowane funkcje oraz unikalny design.

Landing pages

Landing page to prosta strona, zazwyczaj typu onepage. Jej celem jest skłonić do kontaktu i wygenerować lead sprzedażowy w kampanii. Po kliknięciu w reklamę lub w link w wyszukiwarce to właśnie na nią trafia użytkownik.

Portale informacyjne

Kluczem do sukcesu portalu jest umiejętność segregowania i w odpowiedni sposób podawania informacji użytkownikowi. Cała sztuka w tym, aby był on stabilny, elastyczny i bezpieczny.

Nasze rekomendacje

Poniżej prezentujemy przykłady realizacji stron – pokazujących istotne
różnice w designie i strukturze stron.

Strony promocyjne / strony wizerunkowe

Jeśli oczekujesz efektu wow i chcesz wyróżnić swój produkt lub usługę to potrzebujesz właśnie strony promocyjnej.

Nasze rekomendacje

Unikalne strony promocyjne na dedykowanym CMS Wordpress
Nie oszukujmy się – strony promocyjne mają przede wszystkim przyciągać uwagę grupy docelowej. Dlatego ich specyfika to intrygujący projekt graficzny, dużo „bajerów”, czyli animacje, konfiguratory, ciekawe rozwiązania na pokazanie produktów lub treści. Technologicznie rekomendujemy zastosowanie Wordpress jako bazy CMS zarówno dla większych jak i mniejszych projektów.

+ atrakcyjne wizualnie efekty animacji
+ integracje z social media
+ łatwość obsługi dzięki wdrożeniu na CMS Wordpress
+ integracje z zewnętrznymi modułami (np. blogi, livechaty)
+ szybkie możliwości modyfikacji i dostosowania do potrzeb kampanii

Czas wdrożenia: 6-12 tygodni

Nieszablonowe strony wizerunkowe na CMS Wordpress
Strony wizerunkowe łączą w sobie konieczność wywołania zainteresowania oraz przekazania pewnej, większej lub mniejszej, ilości informacji. Efekt wizualny osiągamy dzięki projektowaniu na najwyższym światowym poziomie zgodnym z aktualnymi trendami. Technologicznie wdrażamy albo na Wordpressie albo na naszym autorskim CMS – w zależności od preferencji Klienta.

+ bardzo wysoka jakość projektów graficznych
+ stosunkowo niskie koszty wdrożenia
+ duże możliwości rozwoju poszczególnych funkcjonalności
+ unikalny sposób prezentowania wydarzeń
+ przewodnik po stronie w postaci video
+ interaktywne mapy

Czas wdrożenia: 8-24 tygodni

Strony korporacyjne / relacje inwestorskie / strony firmowe

Jeśli szukasz bardzo funkcjonalnych układów treści i zrozumienia specyfiki swojej branży to trafiłeś idealnie.

Nasze rekomendacje

Strona korporacyjna na autorskim CMS
Tworząc strony korporacyjne i serwisy relacji inwestorskich bazujemy na dobrych praktykach wskazywanych przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Dlatego nasze strony zdobywały wyróżnienia Złota Strzała Emitenta. Technologicznie rekomendujemy zastosowanie jako autorskiego systemu zarządzania treścią CMS eFresh, do którego dopisujemy ewentualnie specyficzne dla potrzeb Klienta moduły. Nasz system jest po prostu bardziej bezpieczny niż rozwiązania opensourcowe (jak np. Joomla, Drupal czy Wordpress).

+ możliwość z dynamicznego zaciągania wyników giełdowych
+ praktycznie nieograniczone możliwości brandingowe
+ duża elastyczność systemu CMS, tym samym duże możliwości rozwoju strony w przyszłości
+ bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa

Czas wdrożenia: 8-12 tygodni

Strony firmowe na dedykowanym projekcie Wordpress
Praktycznie każda firma poszukuje unikalnego sposobu zaprezentowania siebie w internecie spójnego z własną filozofią. Dlatego nasze strony firmowe łączą czytelny układ treści z ciekawym designem bazującym na brandingu firmy.

+ łatwy w obsłudze panel administratora
+ zastosowanie popularnego rozwiązania CMS Wordpress
+ szerokie możliwości projektowe i brandingowe
+ łatwość zarządzania treścią

Czas wdrożenia: 6-8 tygodni

Portale Informacyjne / landing pages

Jeśli koncentrujesz się na efektywności przekazania informacji i chcesz budować społeczność wybierz portal informacyjny. Jeśli oczekujesz efektu sprzedażowego wykorzystaj landing pages.

Nasze rekomendacje

Portale informacyjne
Duża ilość informacji podana w przystępny i zachęcający do przeczytania sposób. Cała tajemnica tkwi jak sobie właśnie z tym poradzić. Nasze rozwiązania bazujące na latach doświadczeń godzą potrzeby użytkowników (szybkie dotarcie do informacji, szybkie ich przyswojenie) z oczekiwaniami Właścicieli portali (dostarczenie dużej ilości informacji o wydarzeniach lub dużych „porcji” informacji). Tworzymy nie tylko strukturę informacji, ale wypełniamy ją też wartościowym contentem. Technologię dobieramy do potrzeb Klienta – możemy bazować na rozwiązaniach dedykowanych jak i opensourcowych.

+ intuicyjny układ treści oraz menu
+ przyjazne interfejsy
+ możliwość łatwego zarządzania rolami administratorów i redaktorów
+ widgety przyspieszające dotarcie do informacji
+ integracje z social media

Czas wdrożenia: 10-16 tygodni

Landing pages
W zależności od branży oraz celów kampanii tworzymy landing pages o bardzo prostej strukturze (jednostronne tzw. „one page”) lub posiadające kilka podstron. Kluczowa jest jednak prostota przekazu i silne, prosprzedażowe nastawienie komunikatów na stronie oraz łatwość kontaktu (infolinia, formularze kontaktowe). Technologicznie są to zazwyczaj proste rozwiązania dlatego rekomendujemy wdrożenie ich na CMS Wordpress

+ prosta i czytelna struktura (niewiele podstron)
+ treści zachęcające do kontaktu sprzedażowego
+ wyraźna forma kontaktu (powielona)
+ łatwa modyfikacja podstron dzięki zastosowaniu CM Wordpress

Czas wdrożenia: 1-3 tygodni

Proces budowania strony www

01

Analiza potrzeb oraz analiza tła konkurencyjnego

Poznajemy i analizujemy potrzeby Klienta, starając się zrozumieć jego cele oraz oczekiwania dot. budowy strony www. Często na tym etapie prac wartościowe jest odbycie 1-2 warsztatów strategicznych pozwalających nam zrozumieć specyfikę branży Klienta. Równocześnie dokonujemy przeglądy stron konkurentów, weryfikujemy ich funkcjonalności i oceniamy ich siłę.

02

Pomysł

Dla strony wymyślamy unikalną ideę, która wyróżni ją koncepcyjnie i wizualnie od konkurentów. Pomysł to zarówno unikalne dla strony funkcjonalności, jak i pomysły kreatywne na prezentację contentu (np. treści, zdjęcia czy video).

03

Prototypowanie

Tworzymy klikalne prototypy stron w programach AXURE lub UX Pin. Dzięki takiemu podejściu, Klient otrzymuje możliwość zapoznania się z całą strukturą witryny, „przeklikania” wszystkich kluczowych podstron i weryfikację funkcjonalności. Na makietach widać dedykowany dla strony układ treści oraz inne elementy, takie jak slidery, live chaty, widgety, buttony czy formularze. Zazwyczaj nie tworzymy widoków backendu (czyli części administracyjnej).

04

Indywidualny projekt graficzny

W pierwszej kolejności projektujemy widok strony głównej oraz 1-2 podstron zarówno na desktop jak i urządzenia mobilne (tzw. RWD). Ponieważ ponad 63% ruchu w polskich internecie aktualnie generowane jest przez mobile działamy zgodnie z zasadą Mobile First czyli projektujemy najpierw widoki mobilne. Po ich zatwierdzeniu przez Klienta przechodzimy do projektowania pozostałych podstron. Nigdy nie korzystamy z gotowych szablonów projektowych.

05

Frontend i wdrożenie do CMS

Przygotowanie frontendu (czyli widoków użytkownika) następuje po akceptacji przez Klienta wszystkich projektów graficznych. Specjaliści w slangu nazywają to „pocięciem HTML”. Klient po tym etapie otrzymuje widoki w formie ruchomej tzn. jest w stanie zobaczyć jak będzie zachowywała się strona na urządzeniach mobilnych (skalowanie), jak wyglądają przejścia i animacje. Po zatwierdzeniu Frontendu przystępujemy do wdrożenia do CMS.

06

Wprowadzenie contentu i uruchomienie

Strona w wersji BETA, czyli z wszystkimi funkcjonalnościami, ale bez contentu przekazywana jest do akceptacji Klienta. W tym momencie Klient może wybrać jedną z dwóch opcji: sam wprowadzić content lub powierzyć nam to zadanie. Oferujemy również stworzenie contentu tj. napisanie treści, wykonanie sesji zdjęciowych lub dobór i zakup zdjęć z banków oraz realizację video. Gotową stronę przygotowujemy pod kątem SEO, przeprowadzamy proces konfiguracji strony u dostawcy hostingu.

07

Szkolenie

W standardzie przeprowadzamy szkolenia dla administratorów/redaktorów strony internetowej, na którym przekazujemy wiedzę, jak skutecznie prowadzić stronę www. Udostępniamy Klientowi panel administracyjny, dający możliwość samodzielnego zarządzania treścią na stronie internetowej. Naszym celem jest, takie przygotowanie strony aby osoba obsługująca ją po pewnym czasie osiągnęła dużą łatwość zarządzania contentem.

08

Obsługa gwarancyjna

W cenie oferujemy Klientom 12 miesięczną gwarancję oraz 3 miesięczne wsparcie dla redaktorów strony. Część Klientów wykupuje również wsparcie techniczne (tzw. suport) w ramach którego prowadzimy „konserwację strony”, czyli m.in. comiesięczne upgrade’y wersji CMS-a, sprawdzanie działania formularzy kontaktowych, przeprowadzamy testy automatyczne kluczowych funkcji oraz realizujemy zadania rozwojowe ( np. dodatkowe funkcjonalności).

Stworzymy dla Ciebie unikalną i skuteczną
stronę internetową

Przedstawienie prototypu utworzonego
na podstawie analizy potrzeb klienta

Profesjonalny projekt graficzny
odpowiadający obecnym trendom

Skomponowanie treści zgodnych
z tożsamością marki

Optymalizacja SEO, integracja
z Google AdWords oraz innymi systemami reklamy

Stworzenie profesjonalnej, responsywnej strony,
która będzie wyświetlana na wszystkich urządzeniach mobilnych

Przygotowanie administratorów do swobodnego
i bezpiecznego prowadzenia strony

Zabezpieczenie serwisu przed próbą
włamania, testy bezpieczeństwa

Uruchomienie serwisu na wybranym przez
Klienta lub zaproponowanym przez nas hostingu

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 722 030 040

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

eFresh Sp. z o.o.
NIP: 782 241 32 81
KRS: 0000291087
REGON: 300563219
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań

    Wyślij zapytanie

    Załącz brief

    (Załączenie briefu nie jest obowiązkowe.)


    * wymagane pola formularza