Projektowanie i tworzenie
sklepów internetowych

Nasi specjaliści zadbają o każdy szczegół podczas procesu projektowania i tworzenia Twojego sklepu internetowego. Sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Oferta

  • 1

    Kierujemy się celami, które chcesz osiągnąć

    Razem dokładnie przeanalizujemy Twoje cele, grupę docelową, ofertę oraz rynek produktów. Dzięki temu doradzimy Ci, wskazując na najlepsze rozwiązania i technologie, które pozwolą zrealizować Twój plan.

  • 2

    Uważnie projektujemy sklepy internetowe zgodnie z najwyższymi standardami UX

    Zapewniamy pełną funkcjonalność, łatwość i intuicyjne korzystanie klientów ze stworzonej przez nas platformy sprzedażowej.

  • 3

    Niepowtarzalny projekt graficzny sklepu www dostosowujemy do Twojej grupy docelowej i brandingu

    Podczas projektowania designu w e-sklepie troszczymy się nie tylko o wygląd, ale również o wygodę użytkowania. Nasz zespół grafików unikalnie zrealizuje każdą wizję, dokładnie dostosowując ją do specyfiki produktów oraz wymogów klientów.

  • 4

    Stosowana przez nas technologia jest użyteczna i funkcjonalna

    Tworzenie sklepów internetowych wymaga nowoczesnych rozwiązań, które Ci dostarczymy. Nasz zespół składa się z profesjonalistów różnych dziedzin, dlatego możemy zapewnić kompleksowe usługi. Nasze działania nie ograniczają się do zaprojektowania i stworzenia sklepu internetowego. Mamy do zaoferowania prowadzenie kampanii reklamowej na wielu płaszczyznach, ochronę przed zagrożeniami hakerskimi oraz rozbudowę powstałego e-skepu o nowe funkcje w przyszłości.

  • 5

    Stworzymy dla Ciebie kompleksowe narzędzie marketingowe

    Projektowanie i wdrożenie to nie koniec. Pomożemy Ci w wypracowaniu korzyści i przewag w funkcjonowaniu sklepu.

Proces wdrożenia

01

ANALIZA POTRZEB KLIENTA

Na początkowym etapie współpracy skupiamy się na analizie celów i wymagań klienta oraz na prezentacji najnowszych trendów i rozwiązań potrzebnych do stworzenia unikatowego sklepu internetowego. Staramy się jak najlepiej zrozumieć jego biznes, a tym samym jak najlepiej dostosować narzędzia i technologie. W trakcie tego etapu, dokładnie analizujemy grupę docelową klienta, ponieważ jest ona kluczowym elementem projektowania sklepu on-line. Analiza konkurencji także odgrywa ważną rolę. Pozwoli nam ona dostosować sklep internetowy do standardów panujących w danej branży, ale również pokaże, co należy zrobić, aby wyróżnić się z tłumu.

Analiza potrzeb klienta
02

Utworzenie prototypu sklepu w programie AXURE

Program AXURE umożliwia tworzenia operatywnego prototypu dla sklepu internetowego. Pozwala to klientowi na zapoznanie się ze strukturą strony, rozkładem jej treści, buttonów oraz oferuje wgląd w backend – CMS, czyli tę część strony, którą widzi osoba zarządzająca. Daje to kompleksowe spojrzenie na oczekiwania klienta również naszym grafikom, specjalistom od SEO oraz menadżerom produktu. Na tym poziomie wyeliminujemy większość wątpliwości związanych z rozmieszczeniem treści w sklepie.

Tworzenie prototypu sklepu internetowego
03

PROJEKT GRAFICZNY

Nasz zespół grafików na tym etapie projektuje stronę główną, podstrony oraz wersję RWD- jest to wersja responsywna sklepu, czyli taka, która będzie dostosowywać się do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie- dobieramy najlepsze rozwiązania zgodne z wizją klienta. Każdy projekt sklepu internetowego tworzony jest zgodnie z zasadami User Experience – sprawia to, że serwis www jest przejrzysty i funkcjonalny, a klienci są w stanie poruszać się po nim intuicyjnie i sprawnie. Ułatwia to zakupy on-line, sprawia, że są przyjemniejsze, co przekłada się na konwersję i zyski dla sprzedającego.

Tworzenie projektu graficznego sklepu www
04

Content

Czyli uzupełnienie struktury sklepu treścią. Content marketing w obszarze e-commerce to nierzadko trudny i skomplikowany proces tworzenia, wymagający ogromnych pokładów kreatywności. Na szczęście nasi specjaliści poradzą sobie z każdym zadaniem i stworzą treści przystosowane do profilu sklepu tak, aby jak najłatwiej można było go znaleźć w wyszukiwarce, i aby jego treści były atrakcyjne dla użytkowników. Na tym szczeblu wdrożenia przeprowadzamy również szkolenie dla administratorów strony, aby platforma nie miała przed nimi żadnych tajemnic oraz udostępniamy klientowi dokumentację techniczną dotyczącą m.in. panelu zarządzania treścią i asortymentem sklepu – CMS.

Opracowywanie treści do tworzonego e-sklepu
05

URUCHOMIENIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Uruchomienie e-sklepu może przebiegać na dwa sposoby – na hostingu klienta lub na hostingu zaproponowanym przez nas. Niezależnie od wyboru, dostosowujemy sklep do wymogów ogólnych, wykonujemy optymalizację SEO, instalujemy system opomiarowania (np. Google Analytics), konfigurujemy niestandardowe raporty oraz ścieżki konwersji. Integrujemy również sklep z Google AdWords lub innymi systemami reklamowymi i konfigurujemy system kopii zapasowych. Następnie, zabezpieczamy sklep przed próbami włamania, a na życzenie klienta przeprowadzamy testy bezpieczeństwa z firmą zewnętrzną.

Uruchomienie sklepu internetowego na serwerze
06

Rozwój e-commerce i usługi serwisowe

W ramach stałej współpracy z klientem, zapewniamy sprawne działanie serwisu bez zakłóceń i przerw. W razie ewentualnych zmian i udoskonaleń, doradzamy i tworzymy dodatkowe funkcje i możliwości strony klienta. Dodatkowo, zapewniamy doradztwo oraz wsparcie w sytuacji problemów technicznych (wirusy, uszkodzenia strony internetowej).

Rozwój e-commerce i usługi serwisowe na sklepie
07

MARKETING

Od razu po wdrożeniu oferujemy planowanie kierowania ruchu na stronie, wdrożenie kampanii SEO, SEM, a także kampanii w mediach społecznościowych, aby odpowiednio wypromować sklep internetowy klienta, czego skutkiem będzie rozpoznawalność i większy ruch na stronie (zwiększa to prawdopodobieństwo konwersji). Ponadto instrumenty te pozwolą na dotarcie do jak największej liczby osób z grupy docelowej.

Marketing internetowy dla sklepów www

Dzięki naszym usługom otrzymasz funkcjonalny sklep internetowy, od razu gotowy do umieszczenia w Internecie.

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami a my
z przyjemnością na nie odpowiemy!

  • Utworzenie prototypu na podstawie dogłębnej analizy potrzeb Klienta.
  • Niepowtarzalny projekt graficzny stworzony według najnowszych trendów.
  • Sklep internetowy przygotowany zgodnie z zasadami User Experience.
  • Skomponowanie treści zgodnych z profilem sklepu oraz szkolenie dla administratorów.
  • Optymalizacja SEO dla sklepu internetowego, integracja z Google AdWords.
  • Przystosowanie do wyświetlania sklepu na wszystkich urządzeniach mobilnych.
  • Zabezpieczenie sklepu przed próbą włamania, testy bezpieczeństwa.
  • Uruchomienie sklepu na wybranym przez Klienta hostingu.

Kontakt

Biuro POZNAŃ
eFresh Sp. z o.o.
ul. Wielka 18/10
61-775 Poznań
NIP: 782 241 32 81
tel. +48 61 854 20 60
fax +48 61 854 20 90
e-mail: office@fresh.com.pl

Pokaż na mapie
Biuro WARSZAWA

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
tel. +48 22 100 65 15

Pokaż na mapie

Wyślij zapytanie

Pliki muszą mieć mniej niż 64 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png txt rtf html pdf doc docx odt ppt pptx odp xls xlsx ods gz rar tar zip.
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.