W 14 dni dookoła diety.

Praca u podstaw

Dla marki Nestle Fitness wdrożyliśmy serwis internetowy oferujący bezpłatne, indywidualnie dobrane diety, stworzone w oparciu o płatki NESTLE FITNESS oraz plany ćwiczeń fitness. Projekt stał się bazą dla rozwijania corocznej akcji „Program 14 dni / Podkreśl swoją linię na lato" i był podstawą do stworzenia realnej korzyści dla konsumentek.

 

Przebieg kuracji

Rozwiązanie oferowało automatyczne, codzienne wysyłki planu diety i ćwiczeń na e-mail. Dawało również możliwość wydrukowania spersonalizowanego 14-dniowego kalendarza z dietą /ćwiczeniami. Całość została uzupełniona funkcjonalnościami społecznościowymi.

Suplement diety

Jako uzupełnienie przygotowaliśmy animacje z prawidłowym wykonaniem ćwiczeń fitness oraz opracowaliśmy ciekawostki i porady związane z prawidłowym odżywianiem.

Apetyt promocyjny rośnie w miarę jedzenia

Komunikacja objęła wsparcie w postaci kampanii TV, trade marketing, a także kampanii banerowej.

Dieta cud - rezultaty

Efekt to ok. 200 tys. użytkowniczek zarejestrowanych w ciągu 3 lat realizacji projektu. Ponad 50% unikalnych użytkowników zarejestrowało się i pozostawiło swoje dane. Średni czas wizyty osoby odwiedzającej to ponad 8 minut (ok.12 podstron obejrzanych w tym czasie).

 

Wkład dietetyków z eFresh

Stworzenie strategii, koncepcji kreatywnej, wdrożenie serwisu, stworzenie zawartości (w tym algorytmu tworzenia diety). Bieżące wspieranie rozwoju projektu i obsługa kampanii online. Projekt został rozszerzony również na rynek słowacki i rumuński.