E-commerce
CategoryJak znaleźć i zatrzymać klientów w ecommerce?
Budowanie sklepów online to jedno, natomiast inną kwestią jest pozyskanie klientów, którzy generować będą zyski. Stałe źródła klientów są ..
SEO w branży ecommerce
Wielu właścicieli sklepów internetowych nie zdaje sobie sprawy z ich potencjału – dobra optymalizacja strony internetowej może w wysokim s..
Rola przycisku CTA w landing page’u
Samo stworzenie landing page’a nie jest trudne, lecz zaprojektowanie takiej strony, która będzie miała przełożenie na zysk może stanowić n..
Ecommerce – tych błędów się wystrzegaj!
Przemyślany pomysł na e-sklep, szeroki wybór produktów i konkurencyjne ceny – co może pójść nie tak? Niestety, nieraz zdarza się, że pozor..
Customer experience w branży ecommerce
Budowanie pozytywnych relacji z klientem bywa niedoceniane przez wiele firm, a przecież doświadczenia konsumentów wpływają na biznes, niez..
„DDD”, czyli Dzień Darmowej Dostawy – czy to się opłaca?
Dzień Darmowej Dostawy to akcja mająca na celu zachęcić osoby do zrobienia zakupów przez Internet. Jak się okazuje, zyskują na tym nie tyl..
Sposoby na zwiększenie skuteczności landing page’a
Landing page jest stroną docelową, na którą przenoszeni są użytkownicy po kliknięciu w banner, link sponsorowany, lub też inną formę rekla..
Trendy w płatnościach ecommerce w roku 2016
Zakupy internetowe są dziś czymś powszechnym. Specjaliści z branży ecommerce wyróżnili kilka trendów w płatnościach, które będą dominowały..
Sprzedaż w Internecie – wskazówki dla początkujących
Dynamiczny rozwój branży ecommerce spowodowany jest coraz większym zainteresowaniem społeczeństwa zakupami przez Internet. Jeszcze paręnaś..
Korzyści z RWD w branży ecommerce
Z roku na rok częstotliwość dokonywania zakupów internetowych przez urządzenia mobilne stale rośnie. Ogromny wpływ na ten trend ma technol..